New In: Vans Shoes

9:42 PM

Tak to już jest, że jak nastolatka zobaczy coś ze znaczkiem to od razu gotowa jest zapłacić każdą cenę za daną rzecz. Tak też jest z trampkami typu Converse czy Vans - drogie, ale wszyscy chcą mieć. Nic na to nie poradzę, że zawsze chciałam mieć chociażby jedną parę, ale Conversów, bo skejtówą się nie czuję i Vansy do mnie po prostu nie pasują. Jeśli już to pewnie wybrałabym jakiś zwariowany kolor, ale tu nagle, pewnego dnia przychodzi prezent... :) I tak mi się buźka cieszyła, no bo co? Jest Vans?! JEST! Metka jest? JEST! Założyłam na nogi i stwierdzam - wygodniejsze niż Conversy! No więc co? Będziemy nosić! Do biegania idealne, do sportowych stylizacji tym bardziej, a więc zapowiadam - czarnych Vansów będzie u mnie dużo!


I find it stupid that every teenager wants to have something just because of the brand. But I also can't resist that temation to have Converse or Vans shoes. I've always wanted to have Converse sneakers, I just don't find Vans my style, they're more for 'skate people'. But today I had a suprise - my parents bought Vans sneakers for me. So when I have it, of course I'm going to wear it. They're just so comfortable I can't put them off my feet. What to you think about Vans shoes? Do you also prefer Converse as I do?



You Might Also Like

3 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe