Instagram Goodies.

9:08 PM

Jak pewnie wiecie, mam konto na instagramie (@heyimkarolajn), o czym już się kiedyś rozpisywałam (co ze mnie za hipster?! :). Jednak jakoś nigdy mnie nie kręciło dodawanie kwadratowych fotek w style "co jem" również tutaj. Jednak wiem, że niewiele z Was korzysta z tej aplikacji, więc oto kilka zdjęć, mix wybrany przeze mnie z ostatniego miesiąca.

As you propably know, I have an accound on Instagram (@heyimkarolajn). I've never been really keen on postinh on my blog pictures like "what I am eating right now" but I know that not each of you has an Istagram account so I think it'll be a nice idea to show you my Instagram pics from last month.



Napisane mazakiem :)
Written with a pen :)
Miałam okazję być na przedpremierze w operze Podlaskiej. Do dzisiaj chodza mi po głowie melodie z Korczaka!
I've had the opportunity to take part in amazing musical in new Opera House in Białystok. Love the "Korczak" musical!
 Coffe please :)
 Chcecie pierwszą stronę w zeszycie? To macie!
You want the first side in my notebook? Here it is!
 Yummy soup :)

 Spełniło się marzenie mojego dzieciństwa! Autograf od Sędzi Anny Marii Wesołowskiej :)
A dream of my childhood! an autograph of Judge Anne Marie Wesołowski :)

 Homemade Starbucks tea ♥
 Za słodki.
Too sweet, even for me.
 Dots obsession!






You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. świat ogarnął instagram, a ja nie wiem o co z nim chodzi ;o:P

    ReplyDelete
  2. bardzo lubię takie posty. Dziękuję za komentarz. Co do twojego pytania. Te czarne paski na moim blogu to pojedyncza grafika którą wykonałam. Każdy pasek jest oddzielnie dodany + oczywiście link do przekierowującej strony ;) Jeśli miałabym jakieś pytania zapraszam ;)

    pozdrawiam N.

    ReplyDelete
  3. Ten biały kołnierzyk wygląda cudnie!!!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe