Chicago Bulls

9:56 PM



Też tak macie, że gdy zobaczycie na którymś ze znajomych/rodziny jakąś rzecz, która przypadnie Wam do gustu od razu macie w głowie plan z czym ją założycie, jeszcze przed uprzejmym pytaniem "Pożyczysz?". Ja zdecydowanie posiłkuję się garderobą mojej rodziny, a najbardziej taty. Za duża koszula, jakiś wyciągnięty sweter, a tym razem bluza. Pochodzi z według mojego taty niechlubnej, a według mnie najlepszej w świecie kolekcji zapchanej w szafie w piwnicy "do prac domowych". Bo przecież każdy z nas ma taki stary, wyciągnięty dres w którym czuje się najlepiej w świecie i nie wymieniłby go nawet na żadne Nike, albo uwierające dżinsy. Jak tylko zobaczyłam mojego tatę w tej bluzie pomyślałam "chcę to!" i już mierzyłam za dużą o jakieś 10 rozmiarów, z bliżej nieokreślonego źródła bluzę ze złowrogim bykiem i napisem "Chicago Bulls" (gdzieś już słyszałam tę nazwę... może jakaś drużyna koszykarska? :)). Co do sukienki w groszki miałam inne plany, ale pogoda się popsuła, a ze mnie straszny zmarźlak. Czuję się w niej niczym sama Yayoki Kusama, która była inspiracją do stworzenia nowego zapachu Marca Jacobsa "Dot". Czyli, jednym słowem, tak jak już ostatnio mówiłam - Kropki uzależniają!   

Do you know that feeling when you see one of your friends of a member of your family in gogreous pieco of clothing and you just have your mind fulled with ideals how you'll create an outfit with that thing, even withoust saying "Could you please borrow it to me?". I feel that very often. So when I saw my dad wearing that hoodie I thought "I have to wear this!". Haha, no he doesn't wear that sort of things - he's always in a smart shirt, that sort of things, but we all have one, old, gym suit and we wear it all the time being home. We feel comfortable in it, and we wouldn'y change it for any Nike or Puma suit, ever. So it's one of my dad's 'work and home clothing'. I decided to connect it with spotted dress, inspired by Yayoki Kusama's style. She's an old, crazy woman who loves dots, as much as I do. She also inspired Marc JAcobs to create perfumes, with its simply name 'Dot', lovely case and special aroma, which I'm completely mad about. Are you also 'DOTS-Lovers'?    
               
Hoodie - Dad's
Backpack - Found in the loft
Dress - Found in grandma's house
Shoes - Szewczyk

You Might Also Like

10 COMMENTS

  1. fajny blog i super że jesteś tak młodą i kreatywną osobą. Życzę sukcesów :)

    ReplyDelete
  2. moje byle gimbazjum [*]

    ReplyDelete
  3. This outfit is perfect, so cute, love the hoodie with the polka dots ! Great <3

    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin

    ReplyDelete
  4. great blog, love it!

    want to follow each other? :)

    http://anightinnyc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. nie podoba mi się ten outfit , ale plecak/taorba zajebisty

    ReplyDelete
  7. Jesteś debilką, żal mi cie nawet nie wiesz co to za drużyna (o ile w ogóle to wiesz). Typowe gimbusiarskie zachowanie " nie wiem co to ale założę, nikt takiej nie ma ~`będe fajna".

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe