Studs, finally

9:18 PM

Kiedyś już to mówiłam, ale niestety - gdy spodoba mi się jakaś rzecz, część ubioru czy wzór zbieram się do kupna lub zrobienia tego jakieś dwa lata, czyli jak już wszyscy będą uważali to za nudne i niemodne. Ćwieki lansują wszyscy - od projektantów, przez bloggerki aż po ulicę. Tak na prawdę nie wiem, skąd ta nagła inspiracja rockowym stylem - fani Nirvany byli, są i zawsze będą, ale nagle wszyscy chcą wyglądać jak oni. Pomimo, że słucham takiej muzyki, nie mam w planach żadnych czerwonych włosów, tunelów czy porwanych jeansów ;).  Ćwieki dodają naszemu strojowi pazura, są świetną ozdobą, by nieco ożywić nasz codzienny look. Sieciówki niesłychanie się drożą, dlatego zamiast zostawić w kasie Zary jakieś 150 zł za sweterek udałam się do pasmanterii niedaleko. Z bijącym sercem zapytałam pani, czy są może ćwieki. Owszem, są. Wdzięczny uśmiech. Z dozą sympatii wyjaśniła mi, że nie, tego złotego kolca nie przyczepia się jakimś magicznym guziczkiem, tylko jest druga część, a w domowych warunkach najwygodniej jest posłużyć się młotkiem. Wzięłam na próbę 20, a co, jak dobrze pójdzie naćwiekuję sobie całą garderobę.  Wykorzystałam stary sweter taty, który na pewno idealnie spisze się tej zimy (aaa, pierwszy śnieg!:)). Z młotkiem szło mi troszkę gorzej, palce ucierpiały, ale czego nie robi się dla sztuki. Ubawu miałam co nie miara i niesamowitą satysfakcję, że zrobiłam coś sama! Bez pomocy brata by się nie obyło, dlatego polecam wykorzystanie jakiegos osobnika płci męskiej :).


I've already said that when something really pays my attention and I like that item of clothing it takes long months until I buy it or do it. And when it comes to time everyone finds it 'not fashionable' anymore. But I don't mind, I like it even better when it's not commonly worn at the time. So, today I wanna show you my Studs DIY. 

I honestly don't know why everone seems to be so crazy about all those studs right now. Nirvana fans were, thy're and they'll always be but normal people don't usually wear some 'dangerous' decorations, haha. Although I love rock music and so I love Nirvana, I'm not going to wear torn trousers or do piercing. But studs can bring some freshness to our outfit, give it some anger. Departament stores are really expensive in my opinion, so I decided to to left 150 PLN in Zara's cash box and do something myself. I went to the haberdashery shop with trembling heart and the shop assistant confirmed my suggestions - yes, there are some studs to buy. But no, it isn;t everything. You have to put the second part of it by using a hammer. Ups, and it started. My fingers are huting but I'm gonna be ok. I'm happy because I've done something myself. For the 1214358139 time my dad's wardrobe helped me - his sweater exacly. I think it looks quite interesting, perfect for winter coming, isn't it? 




You Might Also Like

29 COMMENTS

  1. A ja mam tak, że dana rzecz podoba mi się, zanim ktoś w ogóle się nią zainteresuje. Może jestem jakąś wyrocznią? ;) Z reguły jest tak, że sobie myślę, że fajnie byłoby mieć taką a taką rzecz, no ale ciężko na nią trafić, a potem BACH! - ktoś to wylansuje i jest tego pełno, aż się odechciewa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak też czasami jest! Tak miałam z kołnierzykami na bluzkach i koszulach.. ; )

      Delete
  2. Ja kupuję ćwieki przez internet, bo w pasmanterii drogo wychodzi :)

    ReplyDelete
  3. Poprosze g w calej okazalosci!: )

    ReplyDelete
  4. fajny sweterek i napewno bedzie sie dobrze prezentował po przerobce:P!

    ReplyDelete
  5. Sama myślałam żeby coś takiego zrobić ;) chętnie zobaczyłabym go w całej okazałości ! :D

    ReplyDelete
  6. ćwieki wyglądają genialnie :)

    ReplyDelete
  7. gdzie sie uczysz?
    Pozdrowienia z Bialegostoku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kleosin ♥
      A za rok najprawdopodobniej 3LO :)
      Białystok LOVE ♥

      Delete
  8. great tips :D love them :D please check out my blog and if you like it we can follow each other :) what do you think?

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    ♥also i have a international giveaway going on here you can win an amazing clutch :)

    ReplyDelete
  9. Gdzie kupowałaś tak konkretnie i za ile? Kiedyś byłam w tej pasmanterii naprzeciwko akademii,ale nie dostałam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przy samym rynku kościuszki, na przeciwko przystanku na którym jest m.in, 3, 19 itp jest taka mała pasmanteria schodzi się w dół, ale kocham ją bo zawsze wszystko co tylko chce tam znajdę!

      Delete
  10. kocham ćwieki!!!! ♥
    efekt na pewno genialny!!! ;D
    też myślę o takim ozdabianiu kilku rzeczy :)))

    dodaję do obserwowanych :) i dziękuję za odwiedzinki! :) :*

    ReplyDelete
  11. Oh wow...Nice way to quirk up a regular sweater..

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    ReplyDelete
  12. uwielbiam ; 3 też przerabiam parę bluzek :)

    ReplyDelete
  13. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    twitter: showroomdegarde

    ReplyDelete
  14. Zaraz tam "wyglądać jak Nirvana". Ćwieki są fajne, oczywiscie nie przesadzając w ilości :D

    ReplyDelete
  15. Chętnie zobaczę w całości jak to wyszło :)

    ReplyDelete
  16. Ćwieki sa super <3 Sweter ma idealny kolor. :D

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. swietnie wyglada, musze sprobowac tez to zrobic ;)

    ReplyDelete
  18. Też zamierzam pobawić się trochę ćwiekami!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe