Fashionable biking

8:40 PM

Rodzice zawsze cieszą się z nowych osiągnięć ich dzieci. Znam dokładnie datę swoich pierwszych kroków, pierwszego zęba, pierwszego cukierka czekoladowego, czy pierwszego wykonanego na gitarze utworu. Pamiętam też dobrze pierwsze rowerowe poczynania (a do najłatwiejszych się one zdecydowanie nie zaliczały). Poobdzierane kolana, podrapane łokci, dużo krwi i bandaży - ale radość z nowo nabytej umiejętności nie znała granic. Trochę mi zajęło zorientowanie się, jak świetnym środkiem lokomocji jest rower. Bez czekania na zdradliwe autobusy i bez uciążliwych korków - wszędzie poruszam się na swoich dwóch kółkach. Jakiś czas temu natrafiłam w sieci na poradnik 'jak powinniśmy wyglądać jeżdżąc rowerem'. Nie wiedziałam, czy mam się śmiać, czy płakać, jak przeczytałam, że obecnie wielkim faux pas jest sportowy strój - na rowerze powinniśmy chwalić się rozkloszowanymi mini i butami na obcasach. Od razu stwierdziłam, ze muszę zrobić swoje - a mianowicie pokazać, że wygodne shorty mogą stanowić ciekawego i godnego przeciwnika dla wyżej wspomnianych, niezbyt praktycznych w czasie przedzierania się przez miejskie dżungle, części garderoby. Te w stylu Isabel Marant kupiłam niedawno na wyprzedażach, a kontynuując kowbojskie klimaty wybrałam koronkę i kolczyki z piórkami.

Parents are always happy with their childrens' new achievements. I exacly know the date of my first steps, first tooth, first eaten chocolate candy or fist guitar performance. I remember my first adventures with bikes too. Many hurt knees and many blinding elbows - but also happines with meteres ridden with a pink bike! It took me some time to realise how amazing mean of transport bike is. Now I usually travel with it, no matter I live far from the city. Without buses and being late because of trafiic - just enjoying summer air, watching people and being active. Some time ago I saw in the Internet a guide 'how to look fashionable on a bike'. I didn't know if I should laugh or cry, because they said that we should show everyone our newest mini skirts and high heels while riding through urban jungle. I immadietely decided to show you my interpretation - comfortable shorts in Isabel Marant's style compared with crochet top and feather earrings couldn't be a bad idea.


ph. Delirious Joy, wearing: sh lace top, Stradivarius bra, New Look flat shoes, H&M shorts

You Might Also Like

18 COMMENTS

  1. pięknie ♥ zdjęcia są niesamowite :) i zakochałam się w bluzce, wyglądasz w niej tak uroczo. ah, po prostu kocham każdą twoją stylizację...widać, że wszystko jest prosto z serca. Myślę, że osiągniesz naprawdę dużo :) trzymam kciuki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja dziękuję za Twoje wszystkie miłe słowa! :)

      Delete
  2. och, to teraz trzeba być `fashionable` żeby jeździć rowerem? Twój wywiad (nie uwzględniłam go w cudzysłowie, alby nie być czepialska) pokazał mi, że jesteś jednym z tysięcy tworów homogenizacji społeczeństwa. Starasz się być oryginalna, rozumiem, jednakże nie odznaczasz się czymś niezwykłym, co sprawia, że chce się wracać do Twoich tekstów. No cóż, są gusta i guściki. Ja tylko ukazałam własną opinię, nie szkaluję osób, którym podoba się Twój blog. Pozdrawiam i powodzenia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybyś przeczytała ze zrozumieniem wiedziałabyś, że dla mnie samej pojęcie strojenia się do jazdy rowerem wydało się co najmniej śmieszne ;) pozdrawiam!

      Delete
  3. letnia stylizacja, rower, rozwiane włosy MEGA !

    ReplyDelete
  4. Karola, jak znajdziesz jakiś fajny program do obróbki filmów-daj znać! Też poszukuję. :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Witam !
    Chciałabym nominować twojego bloga do Liebster Blogger Award.
    Tu masz więcej o tym:
    Nominacja Liebster Blogger Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
    im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    ReplyDelete
  7. Tu znajdziesz 11 pytań ode mnie, dla ciebie :) w związku z Nominacją do Liebster Blogger Awards http://damn-fashion.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award-nominacja.html

    ReplyDelete
  8. Cudowna stylizacja i genialny rower :)

    ReplyDelete
  9. masz cudowny styl pisania, świetny zestaw :)

    ReplyDelete
  10. podoba mi się jak piszesz i zdjęcia super! :)

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe