Red Is Always A Good Idea

3:58 PM

Kolorów mamy całą tęczę. Od klasycznej bieli, przez jaskrawe żółcie, pomarańcze, odcienie czerwieni, błękitu i zieleni, skończywszy na czerni. Nigdy nie miałam ulubionego koloru. Pamiętam, że zawsze zapytana w szkole o coś z serii 'Imię, hobby, ulubiona potrawa i kolor' odpowiadałam 'Mówią mi Karolina, ale wolałabym jakieś bardziej wyszukane imię, lubię robić wszystko oprócz nudzenia się, jem wszystko oprócz warzyw w zupie, a kolory też lubię wszystkie'. Takie podejście pozostało mi do dziś. To dobrze, bo się nie ograniczam. Zawsze mogę zmienić swoje zdanie i nikt nie zarzuci mi, że jeszcze pół roku temu upierałam się, że kocham żółty, a obecnie wszystkie żółte bluzki wyrzuciłam z szafy. A dzisiaj przyszła kolej na czerwień. Czerwień na swetrze, czerwień na ustach. Najbardziej kobiecy kolor. Najlepszy dla (uwaga, przyznam się) blondynek. Jakkolwiek na moich ustach gości rzadko (jak na razie nie mam ochoty wyglądać jak Perfekcyjna Pani Z Perfekcyjnie Pomalowanymi Ustami) to na innych częściach garderoby sprawdza się świetnie. Idealnie kontrastuje z czernią i bielą. Czyli podstawami kolorystycznymi. A ja lubię podstawy.

We have whole rainbow full of colours. Strating from classical white, flashy yellows, oranges, shades of red, blue and green, ending at typical black. I have never had my favourite colour. I remember that whenever I was asked at the primary school about basic thinks 'My name, my hobby, favourite food and colours' I would answer 'Well, my name is Karoline, but I'd prefer to have more sophisticated name, I like to do everything besides being bored, I eat everything except vegetables in the soup and colours? Yes, I also do like all'. This obviously hasn't changed. It's good, I think, because I don'y make myself any boundaries. I can always change my mind and nobody can accuse me that a half year ago I used to say that I love yellow colour and now I put in the bin all my yellow Tshirts. So today's the Red Day. Red sweater, red lips.. It's really the most femine colour, isn't it? The best (drums, I'm gonna admit it!) blonde girls. I rarely wear red lipstick (I don't want to look like a Perfect Old Lady With Perfect Red Lips so far) but on my clothes it looks just perfect. I particuraly love it contrasted with black and white. The basic colours. And I love  basics.

Jako dziecko uwielbiałam bajki. Kolejna cecha, która się nie zmianiła. Ten magiczny świat, w którym wszystko jest możliwe. Jakkolwiek to zabrzmi zawsze trochę utożsamiałam się ze Śnieżką. Nie, nie miałam w głowie dwunastu krasnoludków, ale za to lubiłam jabłka. I to też mi zostało do dzisiaj (potrafię pochłonąć kilka na raz). A nasza największa wspólna cecha? Jasna Karnacja Aż Do Bólu. Należę do tej niechlubnej grupy osób, które nie ważne ile czasu spędzą na plaży, smarując się wszystkimi olejkami przyspieszającymi opalanie i tak zostaną blade jak ściana. Ba, ja nawet jeśli nie użyję kremu z filtrem kończę jako pomarszczona parówka, tylko że bardziej czerwona. O, tak jak ten sweterek! W końcu pogodziłam się ze swoim losem i uznaję, że blade jest piękne. Przynajmniej świetnie kontrastuje z czerwienią ust i śniegiem.

As a child I loved fairytales. It's my another feature that still hasn't changed. I am passionate about that world full of magic where everything is possible. No matter how it sounds, I was always kind of identifying with Snow White. No, I wasn't thinking about twleve dwarfs but I liked apples (I still can literally suffer some in one minute). And our mutual trait? Way Too White Skin. I'm that kind of person who, no matter how much cream he uses,  won't get any tan. Believe me, I even tried not using  sunscreen. I ended as a wrinkled sausage. But more red one. Oh, like my sweater. Yes, I know.. But eventually I burried the hatchet and stoped to sunbathe. I believe that 'fair is beautiful'. And it contrasts really well with the red lipstick and the snow, doesn't it?


ph. Ewa, wearing: sh sweater, my brother's no name shirt, Camaieu pants, Ryłko boots, H&M belt

You Might Also Like

23 COMMENTS

  1. ŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚlicznie wyglądasz!
    Bardzo ładne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. ślicznie Ci w czerwonym :)
    cudowny pasek :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Świetny look ! :)


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  4. Mnie zawsze podobała się blada karnacja ;)

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądasz! Świetna jakość zdjęć:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajna stylizacja :) Pasuje ci czerwony :D

    ReplyDelete
  7. Nie ma to jak zerżnięta kopia,
    coraz wiecej tych koszul pod swetrami na dennych blogach "modowych".

    ReplyDelete
  8. Nie garb się tak do zdjęć ,bo to nie za fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz ; obserwuję :)
    P.S. Ja także jestem jedną z takich osób :) Zawsze, kiedy przyjeżdżam z wakacji, znajomi pytają, czy cały urlop przesiedziałam w piwnicy :P

    ReplyDelete
  10. dlaczego wlazisz na inne blogi modowe i krytykujesz inne blogerki?? spojrzalas moze najpierw na siebie i swoja niewyjsciowa twarz?? nie? to radze najpierw obejrzec sie w lustrze zanim nastepnym razem zaczniesz wystosowywac swoje wiejace zazdroscia komentarze.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przypominam sobie żebym kogokolwiek krytykowała na blogu ;) A jeśli, to myślę że to dobrze. Pełno ochów i achów, nikt tak na prawdę nie mówi co myśli 'bo jeszcze wejdą do mnie i co będzie!'. Ale serio, nie kojarzę żebym się wyraziła nieprzychylnie, zazwyczaj jestem zachwycona blogami :D

      Delete
  11. Nie przejmuj się anonimami.
    Śliczny sweterek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chodzi tu o anonimy tylko o sam fakt, jaki osoba wyżej przytoczyła. Pozwolę sobie: " nikt tak na prawdę nie mówi co myśli (...) nie krytykowałam nikogo na blogu, zazwyczaj jestem zachwycona blogami".

      Skoro Pani Karolina uważa, że krytykowanie nie jest złe, a osoby nie posiadające bloga wyrażają swoją opinię poprzez opcję zaznaczoną jako "Anonim" - w czym problem??

      Z chęcią dołączę się do zdania 'anonima 1', iż kolejna niesmaczna kopia.
      Czy moda równoważy się z tym?

      Pytanie pozostawię dla "nie anonimów" - obrońców 'modowych' Pani Karoliny.

      Delete
    2. Pytasz w czym problem? W tym, że Ty drogi Anonimie dobrze mnie skrytykowałeś, cenię to, może i jestem kopią. Ale Twój poprzednik zaatakował, pozwolę sobie przytoczyć, 'mój niewyjściowy ryj'. Mój 'ryj' nie jest tematem bloga i nie on powinien być poddawany ocenie.

      Delete
  12. Dla mnie czerwień to kolor klasy i praktycznie nie ma osoby, która by w niej źle wyglądała, ale Ty prezentujesz się wyjątkowo dobrze:)

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz niesamowicie i te usta ,bomba! ;)

    ReplyDelete
  14. śliczny sweterek, wyrazisty :)

    ReplyDelete
  15. Awesome site үou haѵe Һere but I wаs curious about if yyou ƙnew
    of any discussion boards tht cover tɦe same topics discussed Һere?I'd rеally like to be a part of community ԝherе I can gett commments from ߋther knowledgeable people tҺat share the same intеrest.

    If you have any recommendations, ƿlease let me know.
    Appгeciate it!

    Also visit mʏ ρage; Ubezpieczenie na wypadek choroby

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe