September Instagram Goodies

7:41 PM

1. It's time to start 2013!
2. Me trying to pose (yeah, Instagram rules!)
3. Zara dream
4. I love that mix of patterns & short sweater
1. Spaghetti mad by my mum
2. I love the moment when I cry at the book's end
3. Pyjamas 
4. How to look good on Facebook (seriously?! #EllePoland)
1. Białystok by night
2. Love my new chimney-stalk
3. Sales victim!
4. Flowery legs
1. Me in B&W
2. Yummy pankaces and Nutella
3. Perfect Zara shoes
4. Planning some outfits (coming soon on KARDISE.blogspot.com!)
1. Freezing me on a pastel background
2. My legs
3. Pizza Hut all day!
4. Midday tea
1. Pizza, pizza and pizza on emore!
2. Love that look
3. My friends at Pizza Hut
4. Hungry Asia & Me!
1. Twilight matathon (don't ask)
2. The view
3. Me as a Winnetou
4. Grapfruit cocktail
1. Baroque Mango outfit
2. Sales again
3. IT GIRL
4. MArshmallow Ice-Cream
1. 'I'm studying!'
2. Ice Creams in th emiddle of winter - perfect.
3. Ohh, I've waited for it for such a long time! #Les Miserables
4. Shiny Mirror..
1. Snowman
2. New in holographic sneakers
3. Visca El Barca!
4. Leather & Black
1. Perfect Library #książnica
2. Finally watching Hobbit in 3d!
3. Sleepy me
4. Białystok always in love

You Might Also Like

23 COMMENTS

  1. Super misz-masz! :)

    Wpadniesz do mnie? A może poobserwujesz? ^^

    ReplyDelete
  2. Ale klops! Pomyliłam okienka i wpisałam komentarz który nie był do Ciebie! :)
    Dzięki za odwiedziny, podobają mi się Twoje instamixy i uroczy styl. Poobserwuję sobie z przyjemnoscią.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh , nic sie nie stało ;) Dziękuję za miłe słowa!

      Delete
  3. fajne zdjęcia, blog z wielkim potencjałem!!! :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. swietny mix lubie takie ! :D

    zapraszam do siebie :)!

    ReplyDelete
  5. lubię takie mixy!
    o a ja ostatnio oglądałam film Chłopca w pasiastej piżamie. Uwielbiam go :)
    dzięki za odwiedziny pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeszcze się nie przybrałam! To wszystko przez te lektury :(

      Delete
  6. Boże, jakie piękne dwudzieste piąte zdjęcie ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, i po co ja liczyłam do 25? Mogłam się domyślić od razu :)

      Delete
    2. hahahahhaaha <3 ja policzyłam ale w sumie tez mogłam się domyślic <3 przecież to zmierzch <3

      Delete
    3. hahahaahahahaha ! ależ jestem zaskakującaaa ! :D

      Delete
  7. lubię takie mixy ;-) buty z zary wyglądają obłędnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś będzie tyle u mnie w szafie stało, haha, pozdrawiam :)

      Delete
  8. love all photos!
    http://letters-tolucia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. każde zdjęcie jest świetne <3 uwielbiam Twoje instagramowe focie!

    ReplyDelete
  10. buty z zary i legi kwiatowe <3333

    zapraszam do wzajemnej obserwacji oraz polubienia mojego fanpage ;)

    ReplyDelete
  11. sweterek z 4 fotki bossssski <3

    ReplyDelete
  12. Loving these pictures...

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe