I Don't Wanna Be Another Wave In The Ocean

10:05 PM

Kiedyś kochałam zimę. Czekałam na nią z utęsknieniem, obrażałam się na jesienną chlupę lub na roztopy. Nie było mi też do śmiechu, gdy śnieg postanawiał nie spaść a ja nie mogłam potarzać się w po ziemi pokrytej białym puchem i obrzucić przygotowanymi wcześniej kulkami brata. To było przyjemne. Przyjemne uczucie, kiedy policzki są zarumienione z zimna, a ty i tak się cieszysz jak głupi. Obecnie najprzyjemniejsze jest picie ciepłej herbaty i patrzenie na to wszystko z perspektywy okna. Ewentualnie przyjemności może też dostarczyć sweter. Musi być jednak gruby, długi. Taki jak na zdjęciu. Idealny. 

I used to love winter. I was waiting for it longingly, I was cross for the autumn rainy weather or thaw. It wasn't also funny when the snow got offended and, in his misterius way of offending, didn't want to fall and I couldn't squirm in it or throw snowballs on my brother. That was pleasant. That enjoyable moment when your cheeks are red because of the cold and you're smiling anyway. Nowadays what I find pleasant is drinking hot tea and looking at all of this through the window. Optionally sweater can be pleasant. But it has to be warm and thick. Like this one.


A co może być lepszego niż idealny sweter (kupiony na wyprzedaży -70%)? Sweter noszony z rajstopami. Te żółte kupiłam bardzo dawno temu i zaliczały się do kategorii 'nie pamiętam, że mam'. Do tego ulubiony melonik, beżowy trencz i brązowe, klasyczne buty i mogę zaliczać kolejne upadki na oblodzonych chodnikach!

And what van be better than a sweater (bought on a -70% sale)? A swear worn with tights. Those ones used to be categorised 'I have but I do't remember'. Well, when I found them in my warderobe I was a bit suprised. However, I added my favourite bowler hat, an beige trench coat and I was ready to fall on all the pavements!







ph. Ewa, wearing H&M sweater, Gatta tights, H&M hat, Stradivarius coat, Ryłko boots

You Might Also Like

29 COMMENTS

  1. super stylizacja :D zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  2. buty idealne na snieg po lydki ;)))
    ale ogolnie bardzo fajnie :)) moze nie na zime, aleee.. Twoje stylizacje sa, z wpisu na wpis, coraz ciekawsze, serio ;)))
    btw dlaczego usunelas licznik odslon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo 'psuł' mi trochę wygląd bloga, chcę żeby nic mi nie zaśmiecało bocznej części, a co do liczników.. no cóż, nie chcę żeby ktoś się kierował ogladalnością mojego bloga. Traktuję to jako puste liczby. No okej, może nie takie puste, ale nie są jakieś wielkie, więc nie widzę sensu :) Poza tym niedawno się dowiedziałam że np. na Allegro początkujące blogereczki kupują sobie 100 000 wyświetleń za 5 zł, więc tym bardziej nie chcę żeby ktoś podczas przeglądania mojej strony kierował się tym licznikiem.

      No i miło mi
      Pozdrawiam! :)

      Delete
  3. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)Ja uwielbiam zimę znów. Najpierw lubiłam ją jak byłam dzieckiem. Potem miałam przerwę a dziś znów ją lubię:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Mam podobne przemyślenia, jeśli chodzi o zimę :D
    fajny zestaw :) i śliczny sweter :)

    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  5. masz bardzo fajne wyczucie stylu :) zapraszam częściej do mnie

    ReplyDelete
  6. Świetnie łączysz ubrania i masz genialne zdjęcia! :)
    Świetny zestaw :)

    floweryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajnie zdjęcia, podoba mi się twój płaszczyk :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  9. ładne zdjęcia, podoba mi się ;>

    ReplyDelete
  10. ciekawe zestawienie ubrań, nieco ekstrawaganckie jak dla mnie ale łanie się to prezentuje ; )

    ReplyDelete
  11. świetny płaszczyk, całość dobrze się prezentuje (:

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny zestaw i przyjemnie tu u Ciebie! dzięki za miłe słowo;]

    ReplyDelete
  13. masz świetną ekspresję. strasznie mi się podobają te spodnie :)

    ReplyDelete
  14. chyba żartujesz co do tych rajstop? one nie są wogole kryjące, ledwo Ci tyłek zakrywają, a ten sweterk nie jest oversizowy tylko za duży. zdjecia robione są w takich pozach aby nie było widać ze jest za krótki swter ale jakbys sie porzadnie wyprostowała to tyłek by Ci było widać. nie jesteś ani trochę oryginalna a domniemam ze tak Ci sie wydaje i ten trencz noszony w zimie nadaje sie na wiosnę

    ReplyDelete
  15. cute look dear! like the sweater and the hat is Mega! also hyped on LB ;D

    ReplyDelete
  16. Super outfit, plaszcz i sweter najlepszy :3

    ReplyDelete
  17. Zima zimą, ale co za stylizacja! Super!

    ReplyDelete
  18. Trochę się z Tobą zgadzam w kwestii zimy, chociaż ja szczerze mówiąc mogłabym mieszkać w kraju, gdzie panuje śródziemnomorski klimat, a zima to w najgorszym wydaniu 10-15 stopni. Zima ma swoje uroki, jednak proporcjonalnie do długości jej trwania te uroki z czasem nikną i już tęskni się do wiosny. Ja mam nadzieję, że ona niedługo nadejdzie. Bardzo fajny zestaw - rajtki w cudownym kolorze :)

    buziaki,
    Style Junkie

    ReplyDelete
  19. Ja nie cierpię zimy :) Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  20. wow, super ten blog i ten sweter, hehe :D bardzo mi się tu podoba. pozdrawiam i zapraszam do siebie, xoxo

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładny blog i super zdjęcia, zapraszam Cię na mojego bloga www.mylifeismystyle.co.uk , pozdrowienia ze Szwajcarii xxx

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe