Short Moments 03.02.2013

10:33 PM

Czas na drugi epizod z serii 'Kardise Short Moments'! Materiału nagromadziło się przez minione dwa miesiące i w końcu wszystko zmontowałam. Filmiki pokazują mnie od innej strony, bardziej prywatnej i mam nadzieję że Wam się spodobają. Widać moje (wręcz chore) zachwycenie Harper's Bazaar Polska (chyba już wszyscy których spotkałam, nawet na ulicy, 14 lutego wiedzieli o premierze magazynu; najbardziej oberwało się paniom w trzech pierwszych kioskach, gdzie gazety nie było, a pani w szkole zdecydowała się przełożyć kartkówkę z matematyki, decyzję motywując skromnym 'Karolina by się nie dała rady skupić'). Poza tym uwieczniony został kiosk pomalowany na kolor miętowy, który tak mi się spodobał, że na pewno kiedyś posłuży za tło do zdjęć. Widać też szczęście ze śniegu niczym na twarzy trzyletniego dziecka, fragment materiału kręconego w klasie i moje holograficzne buty.
Polecam oglądać w HD!

And here it is - the second episode of 'Kardise Short Moments' series where I try to show you some part of me, but not this 'fashionable' one. I hope you'll enjoy it! This time ou are able to see my deep happiness while reading first issue of Harper's Bazaar Poland (honestly, everyone who met me at 14th of Febuary saw it, you wouldn't like to be in those newsagent's saleswomen's bodies when I was angry because they didn't have my dreamt newspaper yet and I had to travel through my whole sity to buy it; not to mention that my teacher decided not to make our class a test in maths, explaining 'Karolina won't be focused enough'). In addition, you are able to see newsagent's painted in mint colour, my joy (like three year's old child) while walking through snow and few other things, like my holographic sneakers or a part of material filmed at school for a competition. Enjoy!
I advice you to watch it in HD.

You Might Also Like

17 COMMENTS

  1. Świetny filmik, nagrywaj takich więcej. miło się ogląda :)



    A G A T H I E

    ReplyDelete
  2. tumblr: the movie :)))))

    zdecydowanie ciekawie sie oglada, co ciekawe na tych spontanicznych[?] ujeciach w trakcie sesji, wychodzisz duzo korzystniej i naturalniej, niz na tych wymuszonych 'blogowych' pozach na zdjeciach, ktore publikujesz.

    jakiego programu do sklejania filmikow uzywasz? movie makera? chodzi o to, ze sa dosyc dlugie przestoje miedzy koncem jednego filmiku, a poczatkiem drugiego,

    pozdrawiam ;)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, wiem, mnie interesuje stricte moda, zdaję sobie sprawę, że jeszcze tego nie pokazałam tak na prawdę - mam tak, że zawsze jak dodaje posta stwierdzam, że, no cóż, chcę więcej, lepiej, nie jestem zadowolona. Modelką nigdy (o zgrozo!) nawet być nie chciałam, ale tego wymaga ode mnie blog - zresztą ciągnie mnie trochę do ciekawych obrazów, fotografii, to jednak też sposób na wyrażania mody. Nie prezentuję się na zdjęciach dobrze, zdaję sobie z tego sprawę, więc wolę gdy oceniacie stylizacje. A tu, na filmiku, możliwe że rzeczywiście jest 'naturalniej' :).

      Taaak, używam movie makera, to był pierwszy program na jaki wpadłam w internecie, darmowy, banalnie prosty w obsłudze. Właśnie wiem, irytują mnie te przerwy, wolałabym żeby było płynnie wszystko! Ale zapewne trudniejszym bym się nawet posłużyć nie umiała :). Polecasz coś może, jakiś program?
      Pozdrawiam również!

      Delete
  3. Super filmik i świetnie zmontowany. W takim filmiku można tyle rzeczy z codziennego otoczenia pokazać. Oby więcej takich ;-))
    Pozdrawiam
    Sia [http://miedzy-brzegami.blogspot.com/]

    ReplyDelete
  4. Naprawdę fajny filmik, mnie też miło się oglądało :)

    ReplyDelete
  5. ile masz wyswietlen ogólnie do tej pory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówiłam już o tym ostatnio - nie lubię jak się blogi mierzy miarą 'lajków' 'obserwowanych' czy wyświetleń. Dochodzi do absurdów, 100 000 wyświetleń można sobie kupić za 5 zł na allegro, blogerki (nie widzę w tym sensu..) promuję wzajemną obserwację, nabijając sobie tym liczby. Ale... po co? Jeśli blog jest dobry to sam się obroni i w końcu przyciągnie rzeszę odbiorców.
      Taki tam wywód :)
      A jak chcesz wiedzieć - Google Analitycs mówi mi że 29 195. Malutka liczba, ale ja dla liczb nie żyję ani nie tworzę. Sprawiają przyjemność, ale są zależne od wielu czynników. Na razie powolutku prę do przodu :)

      Delete
  6. I got this site from my buddy who shared with me regarding this site and at the moment
    this time I am visiting this web site and reading very informative articles here.


    Feel free to surf to my web page: Prothom Alo

    ReplyDelete
  7. I've been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.
    In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did,
    the internet will be much more useful than ever before.


    my web blog: baby pushchairs reviewed 90220

    ReplyDelete
  8. Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG
    editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Review my blog post ... seodolphin.com

    ReplyDelete
  9. Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
    I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

    Also visit my blog; tumblerridge.bclibrary.ca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, my e-mail i s on the right side of my blog: karolina.tw@hotmail.com. Feel free to text me!

      Delete
  10. Hello would you mind letting me know which web host you're utilizing? I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say
    this blog loads a lot faster then most. Can you
    suggest a good hosting provider at a reasonable price? Many thanks, I appreciate it!


    my blog - Author's external Home page...

    ReplyDelete
  11. We stumbled over here coming from a different web address and thought I should check things out.
    I like what I see so i am just following you. Look forward
    to finding out about your web page yet again.

    Feel free to surf to my web page i88.ca

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe