Photoshooting in Warsaw: Glamour & street style contrast

7:45 PM

Pobyt w Warszawie chcieliśmy wykorzystać w zupełności. Drugiego dnia zorganizowaliśmy sesję, z której efektów jestem bardzo zadowolona. Założeniem tych zdjęć było pokazanie kontrastu pomiędzy moim stylem - pełnym glamouru (w końcu znalazłam coś cekinowego!) i elegancji, podkreślonej przez czerwoną szminkę na ustach, a męskim luzem w wykonaniu mojego przyjaciela Pawła. Śmiałam się potem, że zdjęcia wyglądają jak z kampanii Zary - i wcale nie dlatego, że są jakieś cudowne i wyjątkowe, ale tak się złożyło, że oboje mieliśmy na sobie ubrania w większości z tego sklepu ;) Lubię, gdy zdjęcia opowiadają historię. Zazwyczaj gdy spotykam się z którymś z fotografów na sesję oboje a) się śpieszymy b) aktualnie marzniemy/topimy się od upałów/pada nam na głowy deszcz i robimy jak najszybciej zdjęcia tego w co jestem ubrana, kilka portretów i idziemy dalej, każdy w swoją stronę i do swoich obowiązków. Z Natalią spędziliśmy trochę ponad godzinę, bawiąc się przy tym wyśmienicie. Było bardzo zimno, ale i tak z uśmiechami na twarzach biegaliśmy z miejsca w miejsce (i to dosłownie, maraton po warszawskich ulicach uznaję za zaliczony), zahaczając przy tym o przyjemną kawiarnio-piekarnię, przejście dla pieszych (moje ulubione miejsce do zdjęć! Najśmieszniej jest jak kierowcy zatrzymują się, żeby popatrzyć... Zamykasz oczy i jesteś Super Gwiazdą Na Czerwonym Dywanie). Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu!

I wanted to use my stay in Warsaw in 100% so on the second day we decided to organise a little photoshooting (in case my Instagram spam was too little). My friend Paweł and I wanted to show a contrast between my style full of glamour and timeless elegance (highlighted by my red lips.. I'm currenly loving that make up!) and his boy-ish street-style-kind-of-look, loose and comfortable yet attention-grabbing. While looking through these pictures I laughed that we both look like taken live from a Zara campaign (and I'm not saying it because I'm boasting about those here (well, I can't also say I don't like the results.. pictures are great!!) but we were both wearing a lot of Zara clothes by accident. Okay, let's admit it - it's our favourite brand!). I love when pictures tell a story. Usually while taking normal outfit pictures both me and my photoghrapher are a)on the run b) fed up with all the duties c)angry about the tough weather conditions (do I have to mention the minus temperature or the irresistible heat or, ehh, rain and snow). This time we spent together over an hour, literally running a marathon through the streets of Warsaw. It was really cold but we didn't pay attention to it - we were laughing, dancing and singing just not to feel the wind and the snow. We accidentally discovered a lovely spot, where we bought some sweets and a cup of hot coffe (also on the pictures!). Oh, and I almost forgot to tell you how fun it was to take pictures on a pedestrian crossing! I love the background of those white stripes and often ask people to do a photoshooting there but in Warsaw it was super-duper funny, haha! People were stopping by, starring at us and showing to each other, gossiping at the same time. I closed my eyes and walked ahead as it I were a well-know person on the red carpet... Haha, I always tell you I have a highly bright imagination :). Hope you'll like the pictures!


ph. Natalia Markiewicz, I was posing with JLD :)
wearing: no name dress, H&M cardigan, Zara shoes

You Might Also Like

17 COMMENTS

  1. Lubię Twoje zdjęcia a jeszcze bardziej potencjał i zaangazowanie. Natomiast, ( to nie będzie hejt , ale konstruktywna opinia i rada jednoczesnie :P ) musisz troche bardziej popracować nad mimiką twarzy, bo bardzo często robisz takie same miny :( To tyle z mojej strony. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wiem! Ale nie jestem modelką i zawsze to powtarzam! Modeling mnie nie interesuje, chcę być dla Was i robić zdjęcia na potrzeby bloga, pokazując raczej swoje stylizacje.. a nie siebie jako osobę. Jednak dziękuję za radę! :))

      Delete
  2. Przejrzałam sobie twoje archiwum, masz cudownego bloga! bardzo ciekawie piszesz, a zdjęcia są świetne. I przede wszystkim bawisz się modą i ci to wychodzi! :) Będę tu zaglądać częściej :*

    ReplyDelete
  3. Mój wyczekiwany post!!! Świetne zdjęcia i wspaniali modele :* Czekam na Waszą kolejną blogową współpracę!
    Ps/ Uwielbiam opisy do Twoich postów! Twój styl pisania bardzo przypadł mi do gustu, jest lekki i łatwy do czytania, ale w żadnym wypadku nie banalny (to tak na marginesie, bo nie wiem czy miałam okazję Ci kiedyś o tym wspomnieć).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolciaaaa!!!! :* dziękuję, komplement z Twoich ust znaczy bardzo dużo! :) haha, ILOwscy bloggerzy rządzą :)
      A posta pisałam z płaczącą siostrą na kolanach i Pawłem poganiającym mnie na fb, więc nawet nie wiem czy to co napisałam mam sens, takż cieszę się że Ci się podobało

      Delete
  4. Cudowne zdjęcia <3 wyglądasz zjawiskowo jak zwykle, sukienka po prostu NIESAMOWITA.
    buziaki i zapraszam do siebie na nowy post :))

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! :D Rzeczywiście, wyglądają jak z kampanii Zary. :) Rewelacyjnie wyglądacie! ♥

    Pozdrawiam, Kamila. :)

    + Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania komplet pędzli ECOTOOLS. :)

    ReplyDelete
  6. Pierwsze dwa zdjęcia to moje faworyty! Dosłownie jak z lookbooka Zary :D

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam cię, ale mogłabyś wrzucać posty częściej! Nie muszą być ostatecznie szafiarskie (rozumiem, że proces sesji czyli dobór ubrań, miejsca, fotografa, sama sesja i późniejsza obróbka zdjęć wymaga czasu) lecz czasami wrzucałaś innego typu wpisy, były instamixy, recenzje, możesz też pokazać co kupiłaś w stolicy albo tagi typu co jest w twojej torebce. Argumenty przeciw w stylu: zajmuję się tematyką modową, przyjmę ze smutkiem, ponieważ ja lubię posty obojętnie o czym, a ty w dodatku masz taki świetny styl pisania. Także gdyby moja prośba mogła być wysłuchana to prosiłabym serdecznie o częściej i oczywiście w twoim wyjątkowym stylu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło! Robię co mogę, żeby być tutaj jak najczęściej, w ferie dodawałam posty co dwa dni, niestety teraz brak mi czasu i i tak bardzo mało sypiam.. ale nadchodzą ciekawe projekty, mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :)

      Delete
  8. Hej, jak zrobiłaś ramkę z tumblrem, instagramem, bloglovinem i yt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz na priv bo już parę osób się o to pytało i nie mogę w komentarzu ci skopiować kodu html ;)

      Delete
    2. Napisałam e-maila :D

      Delete
  9. kierowcy mogli się co najwyżej popaTRZEĆ

    ReplyDelete
  10. I think this is among the most important information for me.
    And i'm glad reading your article. But want to remark on some general things,
    The web site style is great, the articles is really
    great : D. Good job, cheers

    Feel free to visit my web-site ubrania robocze

    ReplyDelete
  11. Thanks on your marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you are
    a great author. I will remember to bookmark your blog and may come back
    in the foreseeable future. I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice weekend!


    Also visit my webpage :: odzież dla mleczarni

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe