Feeling denim, feeling girly

9:25 PM

Porcja zdjęć jeszcze z Warszawy. Było zimno, więc nawet nie myślałam o poprawianiu sukienki tak, by nie wyglądała niczym ubiór ciążowy ;) Zazwyczaj unikam różu, ba, od jakichś 7 lat nie miałam na sobie nic w takim cukierkowym odcieniu, zważywszy na moje dziecięce przekonanie o jednobarwności świata (który powinien być cały różowy, włącznie z samochodem dziadka i butami brata) i późniejszym 'różowym detoksie' (czytaj: dziesięcioletnia Karolina postanawia do końca życia nie nosić różowego, no bo przecież nie jest już dzieckiem) (a nie ma nic gorszego dla dziecka niż nazwanie go dzieckiem). Karl Lagerfeld powiedział kiedyś 'Think pink but don't wear it'. Ja zawsze postrzegam świat w kolorowych barwach (albo przynajmniej się staram), ale tym razem Karolka nie posłuchałam, bo razem z idealnie przesłodzoną, rozkloszowaną (coś za słodko dzisiaj!), dżinsową sukienką dziesięcioletnia Karolina byłaby ze mnie dumna!
PS. Obiecuję, żadnego więcej słodzenia w najbliższym stuleciu.

Here comes a bunch of pictures taken in Warsaw. It was so cold I didn't even have time to think about wearing the dress that it looked not as if I was pregrant or something, haha. Usually I don't go for pink but while my last visit in a second hand shop I spotted that casual pink tee and thought it would add a girlish kinda touch to my daily outfits. Karl Lagerfeld once said 'Think pink but don't wear it'. Well, I still remember myself as a little, blonde girl in love with this shade, wishing she had everything pink, even a car. I stopped wearing at a time I came to a conclusion that I'm already a grown up and I can't wear pink because it would mean I'm still a baby (and there can't be anything worst than calling you a baby when you're at the age of a baby haha). But when I wore that denim dress for the first time (isn't it PERFECT? so girly and original at the same time!) I knew it would be a childhood comeback!
ph. Natalia Markiewicz, wearing: asos dress, sh tshit, H&M cardigan, Zara shoes

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. KAROLKA
    hahaha <3 <3 <3
    I Love U !

    ReplyDelete
  2. Takie proste, a takie idealne!
    Świetny zestaw, wyglądasz cudownie:)
    Pozdrawiam :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Albo mam jakiś błąd, albo usunęłaś post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęłam z bloga, bo nie byłam jego pewna. Może jeszcze go wstawię znowu. Nie będę się z hejterstwem użerać

      Delete
  4. Idealna jakosć zdjęć :D

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe