Kardise Short Moments video

9:12 AM


Mam nadzieję, że nie nudzą Was jeszcze te filmiki ;) Nie wiedzieć czemu, montowanie sprawia mi mnóstwo radości. Dołóżcie do tego piosenkę, która nie może mi wyjść z głowy i... następny epizod z serii 'Kardise Short Moments' gotowy! Tym razem mam na sobie dwie stylizacje (druga niebawem w całej okazałości na blogu), widać jak zamarzam w parku, czytam ulubioną gazetę, ale mój ulubiony moment to zdecydowanie ten, kiedy (wyjątkowo niezgrabnie) uciekam (trochę zainspirowałam się tym filmikiem Louis Vuitton). 

Here it comes, the next episode of 'Kardise Short moments' (well, I know it's been ages since the last one of the series but still, I prefer that name than 'Kardise on-the-run'). You are able to see here two outfits (the second one soon on the blog!), me reading my favourite newspaper, me frozing in the park (haha it was sooo close to becoming a blue snow-woman) but I definetely love the moment when I'm kind of escaping into the woods (a little inspiration of Louis Vuitton nevver killed nobody)

You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. Randomowe cięcia klipu, nie zsynchronizowane nawet z usypiającą muzyką i brak jakiejkolwiek spójności i sensu filmu - to nie jest montaż. Dobrze, że w notce streszczasz cały "film" i oszczędzasz czasu innym.

    ReplyDelete
  2. z jakiego programu korzystasz ?

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe