Marry Christmas Everyone!

11:30 PM


Jestem przeciwniczką wszelkich przebieranek. A już w szczególności na blogach. Ale cóż poradzić, są święta, jutro mój ulubiony dzień w roku, z głośników dudni 'Driving Home For Christmas' na przemian z 'White Christmas' (oczywiście Michaela Bubble), ja nawet chodzę jakoś tak tańcząco, uśmiecham się do czerwonych skarpet i światełek na choince, obżeram się wszystkimi dziesięcioma rodzajami ciast, o i nawet sprzątam z przyjemnością! I nie ważne, co mi nagadacie o komercjalizacji i innych tego typu rzeczach - Święta kocham! Tak więc przez najbliższe trzy dni mam zamiar nawet nie włączać komputera :). Chcę życzyć Wam moi drodzy najlepszych świąt w życiu, ale nie prezentów, a miłej, rodzinnej atmosfery, żebyście wierzyli w swoje marzenia i dążyli do ich spełnienia, żebyście najedli się na cały rok, mieli prawdziwych, kochających przyjaciół no i czasami tu zaglądali! :)


I'm not the biggest fan of dressing up, especially on fashion blogs. But in this only time in the year, I made an exepcion. I love Christmas, Michael Bubble is simging to me 'White Christmas' all the time, i even walk in some kind of dancy way and smile to the christmas lights and stocking. I don't mind if you keep telling me about materialism and that sort of things - I'm incorrigible optimist :). So, I'm not going to switch my computer on during my favourite days in the year and I want to wish all of you, my dear readers Merry Christmas. Let ir be the best Christmas in your lifes, I wish you to believe in your dreams and make them come true, to have true friends, to eat as much as you can eat (and don't become fat! :) and sometimes stop by here to read some of my thoughts.

Może i prezentuję się jak Święty Mikołaj (mój największy idol, okej, zaraz za Leo Messim i Kubusiem Puchatkiem) ale dla wiadomości - wyglądam tak przez większość zimy, a to za sprawą czerwonego płaszcza. Jego największy plus - świetne uszycie, tak zwana 'bombka' - może i już niemodna, ale u mnie dalej daje radę! Wiele osób ma problem z doborem płaszcza - ja w tamtym roku kierowałam się tym, by wyglądał raczej 'sukienkowato' i przede wszystkim nie szaroburo :)


I don't mind looking like Santa today. Honestly, I look like this whole winter, because of my red coat. If you have any problems with choosing a winter coat, just buy that which doesn't look so simple and gloomy!


PS. Nie wiem czy mój narcyzm osiągnął apogeum (żarcik! Po prostu chcę być na bieżąco z Wami), ale założyłam stronkę (żeby nie użyć paskudnego słowa fanpage) na Facebooku. Także jeśli macie ochotę zapraszam. Aha, i jak kogoś interesuje co jem na śniadanie Instagram się kłania.

PS. I don't know if i'm so in love in myself (haha, joke. I just wanna stay updated with you guys!) but I've created my page on Facebook. If you want to know some more, just like it.

You Might Also Like

40 COMMENTS

  1. Super stylizacja, slodkie rajstopki <3

    ReplyDelete
  2. Pretty skirt and a beautiful coat...You look great1

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    ReplyDelete
  3. "komersalizacja" sprawdzaj zanim dodajesz wpisy. Wesołych.

    ReplyDelete
  4. Piękny płaszcz! ;)

    ReplyDelete
  5. ja uwielbiam krój 'bombka' . dziś nawet założyłam taką spódnicę :)
    wesołych!

    ReplyDelete
  6. your sock is so fucking amazing!
    have a good christmas :)

    new post in my blog!
    www.alicemazzara.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękna stylizacja, taka mikołajkowa :) Spódniczka jest cudowa! Nie zamarzły Ci nogi w conversach? ;) Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  8. o jej, trampki w taki śnieg :D
    wesołych :*

    ReplyDelete
  9. Nie wiem co tu do czego pasuje...TRAGEDIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czy musi wszystko pasować ? ;D O to chodzi żeby robic coś nowego. I pozdrawiam wszystkich nowych anonimów tak w ogóle! :D

      Delete
  10. ho ho ho Wesołych :) no co ty fanpejdż jest slowem kluczem- ja także polubiłam :)

    ReplyDelete
  11. Jak się mówi moda ma być ładna, ewentualnie praktyczna, a najlepiej wszystko razem. U Ciebie nie wszystkie połączenia od siebie pasują, albo wykluczają się nawzajem spódniczka i koszulka pasują kurtki, ale rajstopy nie pasują do niczego, a buty nie pasują do kurtki, a wystarczyłoby wybrać inne rajstopy i wtedy miałoby się lepsze pole manewru co do butów. Stylizacja praktyczna też nie jest bo wydaje mi się, że na zdjęcia przyszłaś w innych butach b w trampkach się po śniegu nie chodzi! A takie zdjęcia lepiej realizować w studiu !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, chodziłam w trampkach. Czy pasuje do siebie? Dla mnie nie ma takiego słowa. Wejdź sobie do Macademian Girl, czy u niej cokolwiek pasuje? Może i nie, ale stanowi spójną całość. Outfit niepraktyczny? Byłam tak ubrana na rodzinnej wigilii. Aha, i jakoś tak się złożyło, że nie mam w domu własnego studia fotograficznego. Buty nie takie? Może gdybym miała do wybory 20 par i bym dobrała. A że mam jedne - manewrów nie ma.

      Delete
  12. Uwielbiam tiulowe spódniczki! <3
    Krój bombki, nie przejmuj się czy jest modny czy nie, ważne, że świetnie leży i jest uroczy! Żaden dzieciak nie pomylił Cię ze Świętym Mikołajem? :D Rajstopy są moim faworytem, rzucają się w oczy i są oryginalne.

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję liczę na rew ;p

    ReplyDelete
  14. wygladasz jak pani mikołajowa, bardzo świątecznie :D Super! Sama swojego czasu chciałam mieć czerwony płaszcz, ale w tą zimę pokochałam białe kurtki.. z tego szału aż zakupiłam 3 białe kurtki. Nie wiem czy to normalne, ale jak dla mnie są super :D


    Może się poobserwujemy ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to ostatnio myślałam o białym płaszczu, ale stwierdziłam, że po pierwszym nałozeniu od razu byłby brudny :)

      Delete
  15. Jejku jak slicznie wyglądasz :) Zaprasza do mnie :*

    ReplyDelete
  16. happy holidays :D

    PLEASE VOTE for "Fashionsugarbubbles" it only takes a minute! <3
    http://www.greekbeautybloggers.com/2012/12/best-greek-beauty-bloggers-blog.html

    ReplyDelete
  17. Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  18. DZIEWCZYNO ! ♥
    tak przeglądam Twoje outfity i stwierdzam jedno- kocham Twój styl ! *.*
    obserwuję ♥

    ReplyDelete
  19. Bardzo słodko wyglądasz (jeśli można to tak ująć). Tak mikołajowo :)

    xoxo

    Marti

    http://cupofnovember.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. wspaniale, piekne kolory, pozdrawiam;*Ola

    ReplyDelete
  21. So lovely outfit !! *-*

    kiss kiss from Switzerland :*

    ReplyDelete
  22. Uroczo wyglądasz w tym zestawie ;)

    ReplyDelete
  23. dziękuje za miły komentarz pięknie i świątecznie się prezentujesz szczęśliwego Nowego Roku !!!

    ReplyDelete
  24. Śliczny ten płaszczyk. Zazdroszczę Ci go! :*
    I fajne rajstopki :D

    ReplyDelete
  25. omomomo, ale masz genialne rajstopy i spódnicę *.*

    ReplyDelete
  26. Hello, i think that i saw you visited my blog so i came to “return the
    favor”.I am attempting to find things to improve my
    web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    Feel free to surf to my webpage :: numerology reading

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe