Greece Salad

5:18 PM


Kucharzem nie jestem i nigdy nie będę. Ale z tęsknotą spoglądam na dania przyrządzane przez MasterChefów, Perfekcyjne Panie Domu i inne Gesslerki. Żeby nie było, nie oglądam tych programów (i kogo ja oszukuję! :)) ale na piękne, zdrowe, pożywne jedzenie zawsze dobrze popatrzeć. Gorzej już z jego przyrządzeniem. Moje menu opiera się głównie na kanapkach i najpyszniejszych obiadkach mamy na świecie. A, i zapomniałabym o najważniejszym. Tony słodyczy. Nie wiem co mnie naszło kilka dni temu, ale na poprawę nigdy nie jest za późno, tak więc pomaszerowałam do lokalnych delikatesów i z naręczami kolorowych warzyw (dla nieświadomych - nigdy w życiu nie miałam w ustach pomidora) wkroczyłam do domu. Wszyscy w szoku. Ale ja, zadowolona z siebie, zabrałam się za Zdrowe Odżywianie. I nie ważne, że na kolację i tak połknęłam dwa batony (nie mam zamiaru Was oszukiwać, czy namawiać do zmiany nastawienia) - czułam się dużo lepiej. Od czasu do czasu dobrze jest zjeść coś zdrowego, ba, nawet smacznego!
I'm not a cooker and I'll never become one. But I look at all those MasterChefs, PerfectHomeladies and another programmes with perfect, fresh and really healthy food. I don't watch it (OK, that was a joke :)) but sometimes it is good to make something to yourself - something to make you better. So, I don't know what happened to me few days ago, but I went to the local shop and came back with tones of vegetables (for the uninitiated - I have never eaten a tomato). Everyone was shocked. But me, smilinng and absolutely happy, started preparing greece salad. It doesn't matter than for a supper I ate two chocolate bars (I'm not going to tell you that it's much more healthier ans for your own good - we all know it) - I felt better and I'm going to eat healthy food more often. It's so simply!

Składniki:
-sałata
czerwona cebula
-papryka
-ogórek
-pomidory
-ser feta
-sos sałatkowy grecki
-oliwki
Nie jest to nic trudnego do przygotowania. Wszystko obrać, pokroić, sos rozrobić według przepisu na odwrocie opakowania z olejem i wodą. Ja zajadałam się sałatką z ulubionym chlebem z suszonymi śliwkami. A Wy, na co czekacie? Do kuchni! :)

Ingredients:
-lettuce
-red onion
-a cucamber 
-paprika
-2 tomatoes
-some olives
-Feta Cheese
-Greece sauce 
It is nothing comlicated - all you need to do is to peel and chop everything, then prepare a sauce with water and oil.. And it's done! And you, what are waiting for? Go to kitchen, everone! :)

You Might Also Like

15 COMMENTS

  1. Wchodzę a tu takie pyszności, teraz sama mam ochotę na sałatkę :))

    Jeżeli będziesz miała ochotę to zapraszam : thisismyrealstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ooo no taką sałatkę to aż się chce jeść!
    achh<3

    ReplyDelete
  3. te dwa batonik są sto razy zdrowsze od sosu sałatkowego z papierka ;))

    ReplyDelete
  4. pewnie dla innych byłoby dobre- fakt wygląda smakowicie- ale ja nie jem prawie wcale warzyw:P

    ReplyDelete
  5. Mniam pyszna sałatka, aż zgłodniałam:)

    Dołączam do obserwujących i dziękuję za komentarz!

    ReplyDelete
  6. Salaty sie nie kroi!
    Salate sie rwie bo inaczej traci witaminy!!!!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe