Check me!

10:17 AM

Kiedy przychodzi do letniego szaleństwa, ja staję się nawet bardziej dziwna niż zazwyczaj (próbowaliście kiedykolwiek spaceru w lesie bez butów? Albo jedzenia lodów i popijania ich gorącą kawą? No cóż, ja tak). Staram się też spędzać czas aktywnie (co oznacza właściwie, że nadrobiłam już serialowe zaległości i założyłam nowy miliard folderów z obrazkami z Tumblr'a) (no dobra, to nie prawda, ale okupowanie basenu w moim ogrodzie nie jest dużo lepszym wyjściem). Inną ulubioną, wakacyjną czynnością jest przeglądanie starych pokazów mody, które spodobały mi się podczas minionych Tygodni Mody (które i tak widziałam już setki razy). I, ponownie, wyglądałam jak podekscytowany kotek przypominając sobie Louis Vuitton SS13. Kratka, kratka wszędzie! Może być coś lepszego jak interpretacja tego samego motywu wiele razy? We wszystkich rozmiarach, krojach i kilku kolorach: żółtym, czarnym, beżowym i zielonym skompletowane z bielą ubrania (właściwie to modelki) przemieszczały się na ruchomych schodach. Wszyscy widzieliśmy akcenty retro w postaci opasek i dwuczęściowych strojów. Marzył mi się podobny ale a)jeszcze nie jestem milionerką i b)no cóż, Louis Vuitton bez metki LV to już nie to samo (a po fali zalewającej sklepy 'inspirowaną' kratką miałam dość). Ale te buty wydały się idealne - nieco nawiązujące do kolekcji, ale w innym kolorze i kształcie (na pokazie królowały killkucentymetrowe 'kaczuszki' z wąskim, prostokątnym obcasem). Moja wersja jest kompletnie inna niż ta Marco-Jacobsowa. Kciuki do góry za ananasową sukienkę!

When it comes to summer craziness I become even more insane than I usally am (Have any of you guys tried to walk without shoes in the forest? Or eat some ice cream and then drink hot coffe? Well, I have). I also do my best to spend my time as active as possible (which actually means I've alread caught up with all the TV Series and established new billion of files full of pictures found on Tumblr) (okay, it's not true, but still I occupy the swimming pool in my garden). The other thing I love doing is looking through fashion collections I fell in love with during fashion weeks. And, again, I looked as a too excited kitty when I watched the Louis Vuitton SS13 show. Checkered print everywhere! Can there be anything better than the interpretation of one thing done over and over? In all the sizes, and few colours: yellow, black, beige and green completed with white, clothes (models, actully) were mingling on the escalator. We all saw the retro touch in maxi dresses, headbands or two-piece suits. I wanted one too, but a) I'm not the millionair yet and b)well, it's just impossible. Then I spotted many 'inspired' pieces in shops, but Louis Vuitton without Louis Vuitton's actual label wasn't the thing I wanted. However those shoes are perfect - (un)comfortable high heels printed in checker, and colour was completely diffrent than that on the runway. Still remembering abut Marc Jacob's goodies, I created the other part of the outfit in my own way. Thumbs up for the pineapple dress!

ph. Agnieszka Żdanuk, wearing: Choies dress, DeeZee shoes

You Might Also Like

31 COMMENTS

  1. ładna sukienka

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.co

    ReplyDelete
  2. chyba przykrótkawa ta kieca :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka przyszła! :P dlatego założyłam spodenki pod spód :)

      Delete
  3. bardziej powiedziałabym, że to bluzka z baskinką albo strój kąpielowy jednoczęściowy. w sumie taki strój to marzenie *0*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stwierdziłam, ze to bluzka, jak przyszło do mnie :) tak to jest z zakupami przez internet!

      Delete
  4. Sliczne buty *.*
    Zapraszam do mnie :)
    juliavouge.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny post, a sukienka jest cudowna :)

    ReplyDelete
  6. Te sukienki i spódniczki u nich to chyba specjalnie dla lokalnych pań(Azjatek) są szyte ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, bez kitu ;p ja tam myślę, że oszczędzają na materiale :D

      Delete
  7. That dress is super cute and it really suits you c:

    Cute to the Fashion

    ReplyDelete
  8. Ja również kocham aktywne wakacje :D ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. Odważne połączenie ale bardzo przypadło mi do gustu :)
    Aktywne wakacje najlepiej się wspomina :D

    ReplyDelete
  10. prześliczna jest ta sukienka :)

    ReplyDelete
  11. Świetna jest ta sukienka :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  12. Ja niestety basenu nie mam i wakacje teraz spędzam mniej więcej tak jak opisałaś w pierwszym nawiasie - plotkara skończona a obrazki z internetów się mnożą jak króliki.

    Ładnaś!

    ReplyDelete
  13. Miałam sobie zamówić tą sukieneczkę ale ostatecznie zdecydowałam sie na coś innego :) Choies jest super :D cudownie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  14. Baaardzo przyjemnie czyta się Twoje notki, masz świetne zdjęcia i na dodatek jestem zachwycona Twoim blogiem! ♥ Trzymam za Ciebie kciuki, obserwuję!:*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    ReplyDelete
  15. Masz wiadomość na email ;]

    ReplyDelete
  16. sukienka jest przecudowna!!!!!
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    ReplyDelete
  17. Lody kawą popijałam, ale wleźć do lasu, a tym bardziej na boso... oj nie, podziękuję :-D Zdjęcia boskie! <3 Pozdrawiam :-*

    ReplyDelete
  18. Chodzisz tak po mieście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia są zrobione w mieście, więc samo przez się - tak :) Ale wiem o co ci chodzi - nie przebieram się do zdjęć!

      Delete

like me on facebook

Subscribe