Białystok fashion event by coinsidence

6:19 PM

Bardzo nie lubię niechlujnych postów. Nie lubię pisać o wszystkim i o niczym, a najbardziej nie lubię dodawać słabej jakości zdjęć. A ostatnio byłam tak zabiegana, że nawet, o zgrozo, rozpisałam się o butach. Stylizacji nadal nie ma (nienawidzę mojego aparatu, nienawidzę mojego aparatu..) ale.. jest kolejna historia, a mianowicie żywy dowód na to, że Facebook to jednak nie taka bezużyteczna strata czasu. 

Wczoraj, jak to w każdy sobotni dzionek, robiąc przerwę między tańczeniem z odkurzaczem a zabawianianiem się w łazience z Cifem, Cilitem i innymi Domestosami włączyłam wspomnianą wyżej platformę społecznościową (znaną lepiej jako Pochłaniacz Czasu) w celu utwierdzenia się, jak cudowny żywot wiedzie polska blogosfera na Fashion Weeku w Łodzi. A to co zobaczyłam przyprawiło mnie o palpitacje serca. No dobra, może nie zemdlałam, ale na twarzy pojawił mi się uśmiech od ucha do ucha, a szmatka do kurzy wylądowała w koszu. Jessica Mercedes zawitała do Białegostoku! Tak, mojego miasteczka, tak mi bliskiego, na które tak psioczę i marudzę, ale jak tylko gdzieś wyjeżdżam chcę wracać. Gdzie? Alfa Centrum Handlowe. Miejsce, gdzie spędzam jakąś połowę wolnego czasu. Nie obyło się oczywiście bez porwanych rajstop, chwilowego stresu pt. "Autobus Nie Przyjeżdża, Chyba Idę Pieszo Piętnaście Kilometrów" oraz najszybszych zakupów w życiu, w ciągu których kupiłam w końcu wymarzone buty, ale o tym kiedy indziej. Szkoda, że cała akcja nie była lepiej rozpromowana, bo na pewno więcej białostoczan zawitałoby na "Bitwę Na Style". Oczywiście nie mogło się to równać z jakimikolwiek pokazami mody, nazwałabym wydarzenie raczej promocją danych sklepów z kategorii tych, do których nikt nie wchodzi, zawsze stoją puste, a ja mijając je zawsze zastanawiam się z czego one się utrzymują. Jednak bardzo cieszyłam się na (ponowne) spotkanie z Jess, co oczywiście musiało zaowocować wspólnym zdjęciem :). Jedyne co mnie trochę rozbawiło, a trochę zastanowiło to usilne powtarzanie przez prowadzącą słów (przeze mnie nieporządanych) jak 'trendy' 'co jest modne' i mówienie przechodniom przez kilka godzin, co mogą założyć tego lata, a czego nie mają prawa (określane mianem passé). Rozbawiło dlatego, że akurat białostoczanom nikt nie wmówi co mogą nosić, bo mniejsze miasta mają to do siebie, że nic ich nie obchodzi co noszą warszawiacy, krakowiacy czy inni wrocławianie, a zastanowiło dlatego, że ponownie spotykam się z bezczelną manipulacją ciemnymi masami. Ale to znowu rozważanie na inną okazję, zostawiam Was więc z kilkoma uchwyconymi naprędce zdjęciami i obiecuję, że wracam niedługo z niezłymi (moim zdaniem) stylizacjami (vel. outfitami, vel. strojami, a tak serio to nigdy nie wiem jak moje zestawy nazywać bo żadne z wymienionych określeń mi nie odpowiada).

I really don't like scruffy posts, notes written about everything and nothing and what I hate the most are bad quality pictures. Recently I've been really on-the-go from 6 a.m to 12 p.m. that even, well I'm not so proud of that, I've written about shoes. I still don't have any outfit photos to show you (I hate my camera, I hate my camera..) but there's a new story I'd like to tell you about!

Yesterday, as on casual Saturday while taking a little break between dancing with a vacuum cleaner and having fun with Cif, Cilit and other Domestos-things I switched Facebook on in order to consolidate that polish blogger's lives are so perfect during Łódź Fashion Week and I'm so poor I didn't go there when I spotted that actually my favourite fashion blogger, Jessica Mercedes isn't in Łódź right now but she's coming to Białystok! Well, at first I was really suprised that she was coming to my little city, which I trurly love no matter how often I complain about it. After few minutes I was ready to go and duster was lying lonely on the floor. Whole event took place in Alfa Shoppin Centre where I spend most of my free time and I know as my own home. Of course it couldn;t happen without a little it of stress like a hole in my tights or late bus, but it was really plesant to meet Jess again and to chat for a while. "Style Fight" was rather boring and I couldn't stand tha lady talking about trends which she didn't understand all the time. But at last I was laughing because none of people living in Białystok didn't actually listen to her and I know that none of us doesn't follow trends. This is what I love in small cities!





You Might Also Like

33 COMMENTS

  1. wow, zazdroszczę spotkania z Jess :)) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. taka mała dygresja, Białystok to MIASTO, a nie MIASTECZKO. miasteczko to chociażby Michałowo, a nie Białystok. amen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem to stosunkowo małe miasto, w porównaniu np. do Warszawy. Ja się czuję tu przytulnie i dla mnie zawsze będzie to małe miasteczko :)

      Delete
  3. Genialnie:)
    świetnie, że udało Ci się znowu spotkać Jess i złapać ją do zdjęcia♥
    fajne wydarzenie:))

    ReplyDelete
  4. Chociaż nie mieszkam już na stałe w Białymstoku od kilku lat, to zawsze tam chętnie wracam, jest super :)

    ReplyDelete
  5. musze zapytac :DDD - pamietala Cie z poprzedniego spotkania? :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie! Jak tylko podeszłam normalnie gadałyśmy, mówiła że nawet nie wiedziała że jestem z Białegostoku, się pytałam jak tam było w Rimini, w Łodzi jak pokazy w tym roku i już nie pamiętam ale bardzo fajnie i koleżeńsko :)

      Delete
  6. Jestem z Krakowa i tez nie lubię, gdy ktoś mówi o tym co powinno się nosić, a co nie ("trendy" i "passé"). No i nie obchodzi mnie co noszą warszawiacy czy wrocławianie czy nawet krakowianie, bo nie ma to wpływu na mój styl. Myślę, że ktoś kto naprawdę interesuje się modą lub po prostu nie idzie ślepo za "trendami" nie będzie się przejmował tym co noszą inni.
    A tak poza tym to jestem bardzo ciekawa jak wyglądają twoje wymarzone buty. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Białe sandałki na wysokim, metalicznym słupku - Reserved! :) będą soon na blogu, matko już muszę się wziąć, mam może w głowie z 20 stylizacji i zero okazji do focenia :( ale już w tym tygodniu się poprawię!

      Delete
    2. Świetny zakup ! Sama mierzyłam je ze dwa razy ale zawsze mam problem z tym zapięciem (i kostkami -.-). Wyczekiwałam ich ze dwa czy trzy miesiące aż pojawią się w sklepie a ostatecznie musiałam zrezygnować :(

      Delete
    3. Ja byłam źle nastawiona do Reserved bo mi kiedyś zwinął ktoś buty cudowne w moim rozmiarze, a jak nawet do Wawy pojechałam, to tam sobie pani odłożyła kilka minut wcześniej je i też nie mogłam ich w całej Polsce dostać. Ale na te jakoś się tak zapatrzyłam i w końcu się skusiłam - są klasyczne, ale mają to "coś" w postaci rzucającego się w oczy obcasa.

      Delete
  7. Chciałabym by w moim mieście coś takiego się wydarzyło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz to w sumie nic szczególnego akurat, ale wymyśliłam z koleżanką, że nie ma co czekać, aż ktoś coś za nas zrobi, trzeba samemu zorganizować jakieś wydarzenie modowe :)

      Delete
  8. Like this post :)
    You must have had lotsof fun:)
    Do you want to follow each other ?:)

    www.olivains.com

    ReplyDelete
  9. What's up, always i used to check website posts here early in the break of day, since i love to gain knowledge of more and more.

    Also visit my homepage :: www.bestin.pl

    ReplyDelete
  10. Hej rozbawił mnie twój wpis, mnie również irytuje sposób w jaki niektóre stylistki wyrażają się (czyli te wspomniane "passe" "trendy" i w kółko powtarzane "czarny to nie kolor")traktując wypowiadane słowa śmiertelnie poważnie. A już tym bardziej śmiesznie to brzmi w opisanych okolicznościach ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. It's going to be ending of mine day, except before end I am reading this wonderful piece of writing to increase my experience.

    Have a look at my site ... mieszkania Białystok

    ReplyDelete
  12. I am really impressed with your writing skills
    as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme
    or did you customize it yourself? Either way keep up
    the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.

    My website: tworzenie stron Katowice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! No, I've customised it all myself :)

      Delete
  13. Hello there! This is my 1st comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and tell you I really
    enjoy reading through your articles. Can you recommend any other blogs/websites/forums
    that deal with the same topics? Thanks for your time!


    my web page ... projekt domu

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think I could recommend you another polish blog - Raspberry And Red. This girl writes really nice atricles!

      Delete
  14. Hi there, You have done an excellent job. I will certainly digg it and personally recommend to my friends.

    I am sure they'll be benefited from this website.

    Also visit my blog: fototapety

    ReplyDelete
  15. I believe that is among the so much significant info for me.
    And i am happy reading your article. But should statement on some basic
    things, The website style is great, the articles is truly nice : D.

    Excellent job, cheers

    Feel free to surf to my blog post - pilastry

    ReplyDelete
  16. Hello, i think that i saw you visited my website
    so i got here to go back the favor?.I am trying to find issues to
    improve my website!I suppose its adequate to use some of your ideas!
    !

    Here is my web blog ... pilastry

    ReplyDelete
  17. Podoba mi się tutaj, super stronka. Pozdrawiam

    Here is my blog post ... skuteczna reklama

    ReplyDelete
  18. Dziękuję, znalazłem u państwa na stronie masę interesujących mnie informacji.
    Oby tak dalej! Pozdrawiam

    Look at my web site: top strony

    ReplyDelete
  19. Imponujący serwis. Bardzo podoba mi się szata graficzna.
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu strony!

    My homepage; spis firm

    ReplyDelete
  20. Pozdrawiam autorów strony!

    Review my website :: darmowy seo katalog

    ReplyDelete
  21. Tak się wczytałem w szczegóły że zostawiłem godzinę jak nic:)

    Also visit my web blog - marketing internetowy

    ReplyDelete
  22. Hello there I am so thdilled I found your weblog, I really found you by error, while I
    was lookking on Aol for something else, Anyhow I am here now and would just like to say many thanks
    for a remarkable post and a all round exciting blog (I
    also love the theme/design), I don't have tim to browse it all at the
    moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time
    I will be back to read much more, Please do keep up the awesome
    job.

    Here is my site - read what he said

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe