Past few months through my instagram

7:01 PM

Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie (@heyimkarolajn) zauważyli, jaki ze mnie wielki podróżnik ostatnimi czasy. Dawno już nie dodawałam mixów rozmazanych zdjęć tego, jak się pakuję w swój ultrawielki plecak-ninja albo co jem na śniadanie, tak więc musimy wszystko nadrobić! 

This is kind of weird what a traveller I became in those past few months. I actually never go anywhere gurther than my hometown, Białystok but recently I've been in Warsaw and in Poznań, which you were able to see it on my Instagram account (@heyimkarolajn). We have a lot of to catch up!
3. Preparing a new post 
4. Yes, I ate all of them
 3. Perfect Reserved shoes!
 1. Hello Kitty Me
2. B&W
3. True
 2. Love that Zara tee
3. Having my own NYFW!
4. Harper's Bazaar Poland first issue
 1. FCB ♥
2. Packing
3. Jessica Mercedes!
4. Macaroons, so tasty
 1. Big Apple on the wall
2. Favourite food
4. Perfect backpack!
 1. Pani Ekscelencja
2. Hard Rock Cafe
3. An autograph
 2. Mornings aren't best time for me
 2. At the theatre
3. Holographic and colourful
4. Love that white lace on the jacket!
 1. Bubble Tea
2. Patterns, patterns everywhere
3, 4. Retro Mood
 2. Poznań I'm in love!
3. Starbucks, couldn't miss the opportunity of course 
4. Brushing my teeth #addicted to my phone
 1. Studio Cukry
4. Gifts
1. Białystok I'm coming back!
2. Missing that breakfast
3. Perfect Cinderella dress

You Might Also Like

15 COMMENTS

  1. dlaczego nie zaczniesz nosić soczewek zamiast okularów, skoro uważasz, że brzydko w nich wyglądasz i zdejmujesz je do zdjęć? nie chce cię obrażać, to nie hejt, ale na prawdę ujmują uroku stylizacjom, skoro nosisz je na co dzień.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo.. od kilku lat mi za daleko do vision express? :D

      Delete
    2. yyyy, a soczewki to tylko w vision express można kupić? ładna ściema.

      Delete
    3. a do czego tutaj ten sarkazm? anonim z 8.05 dobrze napisał, że okulary odbierają uroku, jakieś dziwne przyciemniane szkła jak dla starszego pana... dobra rada a ty tutaj z sarkazmem wyjeżdżasz, widać że 15 lat masz..

      Delete
    4. Anonim 2 źle odczytałeś mój komentarz! To był sarkazm wobec MNIE samej, bo jestem leniem strasznym i "za daleko mi do vision express", co znaczy że najzwyczajniej w świecie jestem za bardzo zalatana, ale tak, planuję to już od dawna. Tak, są przyciemniane i wyglądam w nich jak niewidoma haha :D

      Delete
  2. świetny miks zdjęć!
    fajny plecak na dole i butki świetne :)

    ReplyDelete
  3. pozytywne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  4. JEJ♥
    genialne zdjęcia. uwielbiam WSZYSTKIE, ogląda się je z taką przyjemnością:) niesamowite!
    jesteś naprawdę śliczna! fajna torba od letter bag (jeśli się nie mylę:D) i fajne jedzenie:D zdjęcia jedzonka zawsze najlepsze:3

    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  5. Ile pysznego jedzonka, te donuty <3
    Strasznie podoba mi się Twój kolor włosów, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Super. Widzę że odwiedziłaś już wszysykie miejsca jakie się dało heh
    Bardzo fajny post. Ciekawie oglàdało się te zdjęcia

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie posty :)
    Blog mi się bardzo spodobał, będę zaglądać! :)

    www.seellow.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe