HAPPY B-DAY KARDISE! E - Entertainment

9:27 PM

We did it! I did it! Today is the last day of Kardise's birthday week and so here comes the last post. E stands for Entertainment since I always wanted my blog to be a place where you could read something, watch a video or discover some new photoshootings preapered fot you. Of course, I happen to publish something deeper than just an outfit but generally it's all about having fun, both for you and for me!

Dałam radę! Tydzień codziennego dodawania nowości na bloga, wyzwanie wykonane! Ostatni dzień to litera "e" czyli "entertainment" - rozrywka. Zawsze chciałam, żeby czytelnicy mogli przeczytać tutaj w wolnej chwili ciekawy tekst, obejrzeć nowe sesje zdjęciowe czy obejrzeć video. Zdarza mi się publikować rzeczy nieco głębsze niż tylko zdjęcia stylizacji, ale głównie mamy się bawić, zarówno Wy jak i ja, tworząc wszystko co mi wpadnie do głowy :)
Mam nadzieję, że przez ten tydzień poznaliście mnie trochę lepiej i podobało Wam się to, co pokazywałam. Miłego weekendu!






(wearing sheinside skirt, sh top, Deezee shoes, Tom Ford sunglasses)

You Might Also Like

3 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe