I've succumbed to the temptation

12:25 PM

Zastanawiam się, czy jestem już kopią czy jeszcze swoją własną wersją. Albo może, jak bardzo jesteśmy zmanipulowani i otaczani dookoła bodźcami estetycznymi podobnej maści, żeby jednocześnie mieć ochotę nosić to samo, wyglądać podobnie, a nawet i zdjęcia na bloga robić na tle identycznych kwitnących drzewek. Jak bardzo dziwacznie to nie zabrzmi, często mam w głowie pomysł, jeśli chodzi głównie o jakieś nowości na bloga, a potem, jak tylko zrealizuję sesję, dopieszczę tekst czy obrobię zdjęcia widzę wszechobecny wysyp tego samego. Zaobserwowałam to głównie w tej dziedzinie, ale jakby się dłużej zastanowić, nie chodzi jedynie o ubrania i najpopularniejszy filtr z Instagramu. Dobrze jest się wpasować w tłum, łatwo powielać czyjeś drogi, ścieżki zawodowe, słuchać tej samej muzyki i wybierać ten sam tusz do rzęs w drogerii. Ale po co?

Dzisiaj wyglądam trochę jak z lookbook'a Chloe lub Zary - mokasyny na traperowanej podeszwie, zamszowa spódnica z frędzlami i jasna koszula, to będzie najbardziej popularny mundurek tego lata. I chociaż miałam tego świadomość szykując ten post, a z tyłu głowy pobrzmiewała mi wrodzona chęć robienia wszystkiemu na przekór - czułam się w tym zestawie świetnie. Może czasami warto dopasować hity do siebie nie bać się ich, w końcu ktoś je przemyślał i uznał, że będą się dobrze nosiły?




(ph. Anja Dalidutko, wearing: romwe skirt, Zara shoes, sh Topman shirt)

You Might Also Like

16 COMMENTS

  1. Hej to ja wtedy pisałam te wszystkie komentarze, robiłam z sb debilkę :) Nie chciałam Cię urazić nic do Cb nie mam :) A tam te to były trolle :D ;) ( Przepraszam, mam nadzieję, że do siebie tego nie wzięłaś zbytnio :) ) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie no, fajne masz rozrywki, obrażać kogoś z anonima. Twoja sprawa co robisz w wolnym czasie, szkoda tylko że nie myślisz o tym że ktoś wkłada w bloga sporo czasu i serca, a Ty dla zabawy go osmieszasz.

      Delete
  2. A tak a pro po fajna stylówka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mile dodatki możesz sobie darować, serio. Pzdr

      Delete
  3. jakie cudowne miejsce! i piękna spódnica <3

    ReplyDelete
  4. Trendy i hity są po to żeby wybierać z nich coś dla siebie. Nawet jeśli połowa dziewczyn wybierze to samo, trudno, najważniejsze żeby to pasowało do nas i naszego stylu. Spódnica jest rewelacyjna, ja frędzle wielbię już od paru sezonów i cieszę się, że teraz są na topie. Za rok wszyscy o nich zapomną, a ja ciągle będę je nosić. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, i masz rację :) a ja kiedyś fredzli nie lubiłam ale od jakiegoś roku uwielbiam

      Delete
  5. Masz małą literówkę w tytule- succUmb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieźle, miałam ład w zeszycie z angielskiego! Poprawione, dzięki :*

      Delete
  6. Ja bardzo lubie jak zdjęciom "modowym" towarzyszą fajne wpisy, ciekawe przemyslenia. Ty łączysz własnie te elementy. Rzadko wpadam, ale z wielka przyjemnością. Dzisiaj mój wzrok przyciągnęła twoja urocza spódniczka :)

    ReplyDelete
  7. Spódnica jest świetna, zresztą szykuję post z podobną :p Tak więc jak widać, Twój tekst ma wyraźne odzwierciedlenie w rzeczywistości :p Coś jest hitem i będzie wszędzie, ale jednak w różnych kombinacjach :)

    ReplyDelete
  8. KOCHAM ! Ta spódnica jest rewelacyjna,a jej właścicielka jeszcze lepsza ! x

    ReplyDelete
  9. spódnica jest wprost genialna!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe