Fur queen

6:54 PM

Odkopuję zaległe zdjęcia. Tym razem te robione jeszcze piękną jesienią, gdy za oknem nie było znać ani śladu szarej brei zwanej śniegiem, a ja miałam motywację, by ruszać się gdziekolwiek spod pierzyny we własnym łóżku. 

To futerko kupiłam kiedyś w second handzie i, gdyby nie jego przyduży rozmiar, uważałabym je za idealne na zimę. Jednak z uwagi na jego, nie do końca pasującą mi, szerokość, noszę je od czasu do czasu. Nieustannie szukam jakiegoś, tym razem porządnego, na zimę, więc jeśli macie ciekawe sklepy do polecenia - piszcie w komentarzach ;). Spodnie o fasonie 'mom jeans' pasują mi do wszystkiego i nie są tak nudne jak zwykłe rurki, więc na stałe się z nimi zaprzyjaźniłam. Tymczasem wracam do hibernowania się w towarzystwie Michaela Buble i świątecznej playlisty, jeszcze tylko dwa dni najgorszego miesiąca roku, a ja mam nadzieję zasypać Was grudniową pozytywną energią!

I'm publishing the old pictures, taken in the times when there still was no snow outside and I had some mitovation to get out from my cosy bed. Well, I'm wearing the best fur coat ever, which I bought in a second hand last year. Unfortunately it's a bit oversize for me so I don't go for it that often - I'm like a huge white yeti in it. The other thing I'm currently loving are those mom jeans which I could literally not take off. Okay, now I gotta be back to hibernating with my Michael Buble christmas playlist. Only. Two. Days. Till. December. Kisses!


(ph. Paweł Gryko, wearing: sh fur & shirt, DeeZee shoes, New Look jeans)

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. sama robiłaś makeup? b.ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, serio? ;) Dziękuję :D Tutaj nie mam nic nadzwyczajnego, tylko moja ekspresowa szpachla i krzywe kreski XD

      Delete
  2. Cudowne futro :)
    Uwielbiam mom jeans, ze swoimi praktycznie się nie rozstaje :)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się takie połączenie. Jasne dżins i futro do idealny zestaw dla fanatyczek lat 90. I like it!


    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe