All I wanted was a poncho

5:48 PM

W fazie fascynacji jesiennym ponczo w wydaniu niezawodnego Burberry, szukałam swojej wersji. Ceny w sklepach wydały mi się śmieszne i tak jak zwykle, nucąc sobie po cichu (żeby nie wyjść na idiotkę) "All I want for Christmas is you" zaszłam do pierwszego lepszego lumpeksu w drodze z księgarni. Znalazłam tam dokładnie to, czego chciałam i wyszłam śpiewając już trochę głośniej "You're the only one I want" (w sensie kraciastego poncza, rzecz jasna). Gorzej było już z noszeniem, bo w kwestii swetrów, pasków i innych takich jestem beznadziejna. Zamiast Oli Rudnickiej wyszła baba jaga, a z racji, że aparat odmówił posłuszeństwa, jakimś dziwnym fartem zdjęcia wyglądają jak robione palaroidem (co bardzo mi się podoba, dlatego jednak ujrzały światło dzienne). Ale wiecie co? Ciepło mi było. Tak, to chyba najważniejsze. A że poncza nosić nie umiem to już inna sprawa. 

I've been so fascinated with the idea of wearing a poncho in autumn that I've been searching through all the shops like cray-zay to buy myself one. However, I didn't like the prices (like, seriously Zara?) and few days ago popped in my favourite second hand shop singing quietly "All I want for Christmas is you" and found exacly what I wanted for so long. Yes, it costed nothing and I love it totally, but... I'm hopeless at wearing it! Look at me, instead of Ola Rudnicka I'm like an old lady (creepy one), with this black crochet and stuff. But you know what? I like to play with it! I like to make it fun! And since our camera broke and pictures went out as if they were taken with a palaroid, I decided to show you these. And I kinda love it.




(ph Kasia Petersons, wearing: sh poncho, sh sweater, Front Row dress, Zara shoes & necklace)

You Might Also Like

7 COMMENTS

  1. buty przykuły moją uwagę;)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zamiast tego dołu czarne leginsy i było by mega <3

    ReplyDelete
  3. Góra bardzo fajnie się prezentuje, ale dół mi tu nie pasuje :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Very cool poncho and sweater! Great pictures xoxo

    http://anovamelody.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe