Quilted total look

11:26 AM

Uwielbiam zestawy, górę i dół uszyte z jednego materiału. Mało, że nie trzeba się za długo zastanawiać co z czym dobrać, to efekt mundurka odpowiada mi doskonale. W sieciówkach trudno silić się na oryginalność. Jak tylko pojawia się coś ciekawszego, zaraz widzę co druga osobą nosząca to samo. Dlatego jak tylko przez przypadek wypatrzyłam te spodenki, a potem jeszcze bluzę, by na koniec stwierdzić, że wszystko zostało przecenione, byłam nie tyle szczęśliwa, co zaskoczona. W końcu coś innego i stworzonego wprost dla mnie! 

Przeprowadzony research zmienił nieco moje zdanie. Ah, co by było bez tych bloggerek (hhmmm, mniej selfie na Instagramie, "stylizacji na wigilię" i zdjęć butów. Okej, sama siebie wyśmiewam, więc lepiej się poddam)! Okazało się, że komplet który mam na sobie został zaprojektowany przez francuską bloggerkę Camille w kolaboracji z Pimkie. Nigdy nie słyszałam ani o niej, ani o całej kolekcji, ale trzeba jej przyznać, świetnie się spisała! :)

I love co-ords, the top and the bottom in the same colour and shape, matching together. I don't have to think about completing the outfit that it look good, not to mention an absolutely great effect and fashonable outfit. In departament stores it is difficult to find something original. This time I popped on that quilted shorts and hoodie I couldn't stop smiling and telling myself how tricky girl I am, finding that kind of special clothes on sale. 

I made a little research by mistake and changed my mind a little bit. It came out that those clothes were designed by amfrench blogger Camille. I haven't ever heard about her, nor about the collection but she's done pretty well, hasn't she? Haha, the world wouldn't be so colourful without us, bloggers! (oui, no more fashonable selfies on Instagram and pictures of the newest shoes in the Net.. okay, no more laughing at myself!)






ph. Anna Dalidutko, wearing: Pimkie total look, H&M shoes, Zara necklace

You Might Also Like

17 COMMENTS

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajny efekt :)

    ReplyDelete
  2. O jacie serio nie widziałaś, że to z kolekcji Camille ? Myślałam, że widziałaś jak pisałam :D Ale przyznam, uwielbiam ją, mimo że też obserwuję od niedawna ;)

    Świetnie wyglądasz to już pod filmikiem pisałam i przyznam, że po kombinezonie w banany jest to mój drugi ulubiony Twój look ! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieee, nie znam jej ;d chyba osiągnęłam swój limit liczby bloggerek które jestem zdolna śledzić, więcej mój mózg nie przyswaja ;)

      Dziękuję! :*

      Delete
  3. Ale cudowny ten komplecik i jeszcze do tego pikowany! <3 idealnie, a zdjęcia znów wyszly piękne!
    Ściskam i zapraszam do siebie w wolnej chwili, wesołych świąt!

    ReplyDelete
  4. Kurczę, świetnie to wygląda! Jestem pod wrażeniem :) w takim stylu wyglądasz wspaniale, podążaj w tym kierunku :D pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrawiam i, o dziwota, pozytywny anonim, heh! :))

      Delete
  5. Świetny zestaw, sam efekt mundurka bardzo mi się podoba, jest taki ... inny.

    ReplyDelete
  6. świetny zestaw ;)
    te buty są cudowne ;)

    ReplyDelete
  7. Nie za bardzo lubię zestawy, ale ty wyglądasz w nim fajnie ;)
    (Sprawdź pocztę ;)

    ReplyDelete
  8. wow, chyba twój najlepszy look ever, propsy!

    ReplyDelete
  9. ciekawy blog;) fajne masz zainteresowania;)
    pozdrawiam www.mkujawska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zestaw rewelacyjny, jednak troszkę zaburza proporcje Twojej sylwetki. Najbardziej przypadł mi do gustu bogaty naszyjnik i buty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Tak, wiem, zniekształca figurę, ale bardzo mi się podoba! :)

      Delete
    2. Dzięki. Tak, wiem, zniekształca figurę, ale bardzo mi się podoba! :)

      Delete

like me on facebook

Subscribe