Instagram pictures mix from past few months

11:34 PM




Wróciłam dzisiaj do domu, po jakże męczącym tygodniu, usiadłam (w końcu) wygodnie, i zatęskniłam za częstym dodawaniem postów, za spędzaniem na blogu długich chwil i dzieleniem się z Wami wszystkim co przyjdzie mi do głowy. Na co dzień bardziej aktywna jestem raczej na Facebook'u i Instagramie, ale stwierdziłam, ze blog nie może pozostawać ciągle pomijany i szybko zestawiłam wszystkie zdjęcia z mojego telefonu z ostatnich miesięcy. Często to one są ciekawsze i prawdziwsze, bo robię je w zwykłych sytuacjach, kiedy chcę coś uwiecznić i zapamiętać. Michael Bubblé pięknie mi nuci do ucha świąteczne utwory, ja popijam gorące kakao z piankami, zapalam tysiące świeczek waniliowych w pokoju, opatulam się kocem i gorąco Was wszystkich pozdrawiam i przybijam ze wszystkimi internetową piątkę - zaraz długa przerwa świąteczna i dużo czasu na zajęcia o niebo ciekawsze niż notatki z historii i cosinusy. W głowie aż kłębi mi się od pomysłów na nowości, które mam zamiar tutaj zamieścić, więc do usłyszenia niedługo! :)

I came back home today after a really exhausting week (it's Friday uu-huu), I sat comfortably on my big chair and thought how much I love blogging and how little update I attach here recently. I'm more active on Facebook or Instagram daily, but I can't forget about my little, tiny, beloved blog, right? So I started making this collage of my phone pictures taken in past few months and came to the conclusion that they actually are great, showing my normal life, things that inspire me and make me laugh. Michael Bubblé is singin' beautifully for me right now, I'm drinking warm chocolate milk with marshmallows, smelling a thousand of vanilla candles which I lit up in my room, cocoon with a blanket and I'm feeling happy, just like that. Oh, Christmas is in the air, can you feel it?! I'm like a little smiling bunny these days, literally can't wait till my very favourite time of the year! So, as far as this update is concerned, I'm going to post more about everything, just to stay in touch with you, so stay tuned guys! :)

You Might Also Like

9 COMMENTS

  1. świetny mix fotek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie poglądać takie zdjęcie, można się dowiedzieć masy rzeczy ;)
    Nie mogę się doczekać nowości, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  3. ahahha, chyba nie napiszę nic więcej oprócz tego, że KOCHAM i jestem oficjalnie największą fanką twojego instagrama :D uwielbiam jak ktoś ma takie wyczucie artystyczne i nawet prostym, codziennym przedmiotom robi cudowne zdjęcia :) oczywiście już wyczekuję następnego posta [jak zwykle] <3 i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;))

    ReplyDelete
  4. Noooo przyznam, ta stylizacja ma już etykietę "ulubione" jeśli chodzi o Twoje wyglądy !
    Sama uwielbiam wykorzystywać sukienki jako bluzki i zdarza mi się to nawet dość często :D

    A i czekam na te wszystkie nowości jakie masz w głowie. Piąteczka na nowy tydzień !

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe