London video diary #1

8:46 PM


Nie umiem obrabiać zdjęć. Photoshopa nie posiadam (a haker ze mnie żaden), jak już trzeba zmniejszyć wielkość to używam (aż wstyd się przyznać!) Painta. Ale jeszcze gorzej niż z obrabianiem zdjęć idzie mi z montowaniem filmików. Uwielbiam kręcić vlogi, zawsze to jakaś odskocznia i coś innego. Tym bardziej jeśli spełnia się właśnie swoje marzenia. Tym bardziej jeśli jest się w Londynie z fantastycznymi ludźmi. Tak więc tym razem wygłupiam się na filmie, biegam w okolicach Big Bena i poluję na Vogue'i. Enjoy!

I can't edid photos. And I'm even worse in editing movies. I love making some vlogs, but as soon as I have to work on them on the computere, I fail. But this time, I just felt like doing this. I was in London, people! Spent great time, with amazing people, and here's a little bit of it. So here I walk near Big Ben, smile all the time and hunt for Vogue magazines. Enjoy!

You Might Also Like

21 COMMENTS

  1. hmm w czym ostatecznie obrabialas?, bo wyszlo bardzo przyzwoicie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Camtasia Studio, ale to niestety tylko wersja próbna, więc z amiesiąc będę musiała znowu czegoś poszukać ;)

      Delete
    2. a łatwe jest to do ściągnięcia?

      Delete
    3. Bardzo. Normalnie pobierasz z instalek albo z czegos co ci wyskoczy w Google i instalujesz. Tylko tutaj nie obsługiwało formatu avchd (chyba jakoś tak), którym nagrywa mój aparat, więc ściągnęłam jeszcze pierwszy lepszy program do konwertowania plików na avi

      Delete
  2. Napiszesz w jakim programie go zmontowałaś? :)

    ReplyDelete
  3. Ale uroczy głosik :D świetny vlog, bardzo mi się podoba :)) ahhahha i ta twoja ekscytacja wszystkim wokół jest taka śmieszna :D super, naprawdę wyszło fajnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój głos osiąga nierejestrowalne decybele.. Podobno :D

      Delete
  4. O Boże :) Te video sprawiło że jest mi.. tak miło na duszy:) Hmmm.. szukam teraz jakiegoś przymiotnika, który mógłby trafnie określić to video, ale do głowy przychodzi mi tylko słowo "wdzięczny" :)A tak poza tym to Londyn jest... WSPANIAŁY:D

    ReplyDelete
  5. Naprawdę świetne video :) Czekam na następne ;)

    ReplyDelete
  6. Jaka to piosenka w tle???

    ReplyDelete
  7. Co do programu do obrabiania zdjęć to zamiast photoshopa możesz za darmo ściągnąć gimpa ;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny filmik, ty szczęśliwa a to chyba najważniejsze. Jejku, zupełnie inaczej wyobrażałam sobie twój głos :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, też sobie zawsze wyobrażam czyjeś głosy i są kompletnie inne! :D

      Delete
  9. Karolina, która pani uczy najlepiej angielskiego w Kleosinie? (Sorrki, że pytam)
    I czy uczestniczysz w jakich zajęciach pozaszkolnych z j. angielskiego?
    No i pytanie ostatnie wybrałaś III lo czy I? (oj jaka ja ciekawska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Która uczy najlepiej to nie mi oceniać ;) Tym bardziej na forum publicznym. Tak na prawdę najwięcej dała mi nauka prywatnie, bo chodzę odkąd pamiętam - kilka lat na korepetycje, od 6 klasy do szkoły językowej. Polecam bardzo ABC Language Centre na Młynowej, świetna szkoła, w sumie ona dała mi najwięcej.
      Wybrałam ostatecznie I LO, profil humanistyczny (przeniosłam się z biol-chem)

      Delete
  10. bardzo pozytywny filmik!;)) oglądając, aż chce się tam wrócić ^^

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe