My 16th Birthday

11:00 PM

14 września. Moje urodziny. Dzisiaj kończę 16 lat. Chyba wiek, na który czekałam najbardziej. Tak więc mam zamiar zjeść dzisiaj wszystkie muffinki, cake pops, tarty i tort, które piekłam przez pół nocy (zasada no.1 'pij kawę, żeby mieć więcej energii, żeby pić więcej kawy) i spędzić czas z przyjaciółmi. Prawdopodobnie w nocy po raz setny obejrzę 'Diabeł ubiera się u Prady', mówiąc dialogi z pamięci. Ale to będzie już po tym, jak mój organizm podda się od nadmiaru czekolady w organizmie. Urodziny zdecydowanie są fajne! :)

14th of September. My birthday. Sweet sixteen, what they call it. I thing is the age I've been looking forward since I was a child. So today I'm gonna eat all the muffins, cake pops, tartas and birthday cake I've been baking for the whole night (rule no. 1 'drink coffe to get energy to dring more coffe) and spend some time with my friends. In the night I'll propably watch 'Devil wears Prada' for the hunderth time, saying all the dialogues by heart, but it'll be after my organism passes of having too much chocolate. Well, birthday is great! :)

You Might Also Like

5 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe