I follow rivers

9:25 PM

Wiele z Was prosiło o pokazanie końcowego efektu mojej zabawy z ćwiekami. Nie jestem jeszcze zadowolona z efektu, ale dużo z nich wylądowało z koszu ze względu na nasze nikłe umiejętności obsługi młotka. A więc mam nowy ulubiony sweterek ;). Przynajmniej nie zmarzłam w tę kapryśną pogodę. Spodnie typu 'harem pants' nazywane przeze mnie po prostu piżamką gościły na wybiegach jakiś czas temu, ale ja dopiero się do nich przekonałam. Ciekawe, kiedy zgodzę się założyć dzwony, które uparczywie pojawiają się na okładkach gazet, a ja nadal wzdrygam się na ich widok. Tylko okładka ulubionego albumu Beatlesów zawsze będzie idealna, niezależnie od panującej mody. Wzór kwiatów na ciemnym tle to świetny przykład jak nosić kwiaty jesienią - w bardziej stonowanej wersji. Osobiście kojarzy mi się to trochę z kolekcją Dolce&Gabbana na obecną jesień, zamiast żółci i różu powinnam mieć złocenia :). A torebka w kropki to już istne szaleństwo - nikt nie wie skąd się tu wzięła, wpadła potowarzyszyć nam na zdjęciach i nieźle się zadomowiła! 
Many of you asked me about my DIY sweater so here it is! I'm not pleased already because many of studs are broken and not available to put on my sweater anymore. I'm not this kind of person who is good at using a hummer, you know ;). Harem pants (which i call pyjama by the way) are really comfortable and this is the thing I value most in my outfits. I haven't ascertained yet to flared trousers, but that kind of non-adjacent pants are perfect in my opinion. When I first saw them I thought about Dolce&Gabbana collection a little bit, but, you know, I'm a big dreamer because in their fantastic this fall's collection there are gold flowers on a black backround, but, you know.. it's good to have an inspiraton. And, at the end there's a spot bag. Nobody knows what she is doing there, but she's looking quite nice on pictures :) 






pants - Pepco
bag - H&M
sweater - DIY
shoes - CCC

You Might Also Like

27 COMMENTS

  1. bardzo fajne spodnie ;)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajnie:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. ja poszłam na łatwiznę i zamówiłam sweter z ćwiekami na allegro:) teraz codziennie wypatruje listonosza:) zapraszam na 2bloggirls.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. W każdym razie będziesz miała coś z ćwiekami, ale osobiscie wole zrobić coś samodzielnie :)

      Delete
  4. Zakochałam się w butach! zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. SUper sweterek, ale spodnie najlepsze! :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczny sweter ale w butach to po prostu się zakochałam ;) Uwielbiam taki styl i mam nadzieję, że znajdę podobne do kupna ;D


    PS;Ja też nie cierpię dzwonów i chyba nigdy się nie przekonam ;P
    Pozdrawiamy;
    Simple Girls

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam je rok temu, moje zimowe 'trepy', nie zndejmę ich zapewne aż do wiosny! :)

      Delete
  7. Bardzo fajnie wykombinowałaś z tym sweterkiem, mnie efekt zadowala! :D

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    ReplyDelete
  8. Tak, tak, wszystko cool : ćwieki i kwiatowe spodnie !! ALE GDZIE ZDJECIA MOICH ZAROWYCH BUTÓW NA HOTMAILU ??
    - A

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładnie prezentujesz się w tym stroju! Podoba mi się sweter z ćwiekami, fajnie że sama starasz się wzbogacać swoje ubrania! są wtedy oryginalne :)

    ReplyDelete
  10. Klasa żąda zmiany nazwy grupy na fejsie z Baza na Gimbaza!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patryk, no błagam cię, już byś mógł chociaż tutaj nie spamować :D

      Delete
  11. sweterek faktycznie fajny i wygląda na cieplutki:)

    ReplyDelete
  12. Nie wiemy co lepsze, spodnie czy torba. Z całą pewnością, ich połączenie wypada genialnie;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    ReplyDelete
  13. spodnie świetne, torba zresztą też ;)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Niestety! Ale do zdjęć ściągam, już z przyzwyczajenia ;)

      Delete

like me on facebook

Subscribe