Palmarium

4:56 PM

Sesja w palmarium to jedno z małych-wielkich marzeń, jakie miałam. I jak tylko połączyłam fakty, że w Gdańskiej Oliwie takowe się znajduje i, uwaga, jest nawet czynne w trwającej obecnie porze roku (udającej lato) (tak, byłam tam kiedyś i, jak to się mówi, "pocałowałam klamkę") zaciągnęłam tam znajomych przed pierwszym dniem Opener'a. Zdjęcia zrobiliśmy ekspresowo, a ja skakałam z podekscytowania na samą myśl o zbliżających się koncertach przy okazji inhalując się wilgotnym powietrzem. Czy potrzeba czegoś więcej do szczęścia? :)




ph. PARK
wearing: Primark shoes, sh dress, DIY choker

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. Cool pictures! Love the red long dress!

    ReplyDelete
  2. Sukienka fantastyczna, ale to obrożocoś jest okropne - zupełnie odebrałaś sobie szyję!
    Karola, wiem, że pisałaś maturę z filozofii - jak poszło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mnie si to "obrożocoś" baaardzo podoba :))
      Matura z filozofii akurat najsłabiej - 78%. Historia 80% a reszta rozszerzeń po setce :)

      Delete

like me on facebook

Subscribe