At the seaside

7:41 PM

Macie swoje rytuały? No nie wiem, na przykład taka szklanka wody z rana, bez której, jeśli by pomyśleć, mogłabym przeżyć, a i tak czuję się nieswojo i mam wrażenie, że moje gardło przeistoczyło się w ciągu nocy w Saharę, jeśli duszkiem nie wleję w siebie dobrych kilkuset mililitrów (ponoć) życiodajnego płynu (po moim failu w detoxie śmiem twierdzić, że płyny to życiodajne jednak nie są, just sayin'). Oprócz porannych zwyczajów miewam też te jedzeniowe (udaję, że nie wiem, że owoce powinno się myć), przyjacielskie (zagadywanie nieznajomych to super okazja do nowych przyjaźni, potwierdzone info), czy zakupowe. A raczej podczas odwiedzania galerii handlowej. Mam swój wyznaczony teren, który niczym Trójkąt Bermudzki mieści się w obrębie Toaleta-Sklep Spożywczy- Zara i H&M. No więc do H&M'u wchodzę zawsze, bo i zawsze tam coś dla mnie jest, chociaż do zmierzenia. I tak właśnie, jakiś czas temu, wpadłam na tę koronkową bluzkę i o mal nie krzyknęłam "Valenino?!" (mówiłam o znanym rosso valentino w ostatnim filmiku na YouTube, jeśli nie widzieliście możecie nadrobić :) ). Kiedyś nawet próbowałam zrobić taką samodzielnie, kupiłam sporo czerwonej koronki i obszyłam nią jakąś koszulkę (z cyklu "Nie próbujcie tego robić w domu"). Podczas pakowania się na wycieczkę pod znakiem spania w autobusie, braku prysznica i dużej ilości kawy, elegancka koronka wydała się, oczywiście, i d e a l n y m  wyborem i zgrabnie zastąpiła w podręcznym plecaku miejsce ciepłej bluzy. Tak, wróciłam chora ("Nie próbujcie tego robić w domu vol.2")



Uwielbiam wszystkie zdjęcia z plaży. Mogłabym oglądać je bez końca, ale w końcu chyba nastał moment, że powinnam podzielić się nimi i z Wami. Morze zimą, pustki, a do tego cudownie pastelowe niebo. Tak, w takich momentach myślisz, że jeszcze dwa kubki mocnej kawy i mogłabyś pisać wiersze (w ostateczności pamiętnik). Spacerowałyśmy więc po plaży, mówiąc szeptem, bo takiej aury chyba nie należy zakłócać. 



wearing: Bershka fake fur, H&M crochet tee, Zara pants

You Might Also Like

2 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe