Shades of beige

8:20 PM

Uwielbiam stylizacje całe w jednym kolorze, bawię się wtedy bardziej formą i krojem. Beżowe dzwony znalazłam niedawno u babci i od razu wyobraziłam je sobie zestawione z długim płaszczem i sportowymi butami. Kręciłam się więc po ulicy przed aparatem, uśmiechałam się do zdziwionych przechodniów (serio, dawno już nie robiłam żadnych zdjęć!) i puszczałam mimo uszu porównania do wokalistów Abby albo Bee Gees w ciągu dnia. Lata 70. wracają! Jak tylko zrobi się ciepło planuję być Dancing Queen z domieszką Spice Girls - dzwony i krótki top? Na pewno Wszystko Wam pokażę, a tymczasem uciekam do książek, w końcu weekend się zaczął :)

I love total looks, I mean, is there anything better than a whole outfit based on similar shades but original when it comes to shapes and lengths? I'm really into beige these days, it feels a bit DKNY style, not to mention I've been dying to buy myself a beige winter coat (mission unaccomplished). When I found those bell-bottoms at my grandma's I immediately imagined myself wearing them with a long coat and bright trainers. So I spent the whole day pretending I'm an Abba's Dancing Queen (only 17... :D ). 70s are back folks! As soon as it gets a bit warmer I'm going to throw a crop top with those beige lovelies, nobody said I can't make an Abba-styled Spice Girl, hehe, that's why I love playing it with fashion. Have a good weekend everyone!





(wearing: H&M coat, vintage pants, Pimkie shoes, ph. Flawless)

You Might Also Like

3 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe