Kardise on-the-run #1

6:10 PM


vide shot by Anna Dalidutko
Persunmall earrings & skirt
Video planowo miało ukazać się razem z poprzednim postem, ale jak to ja, męczyłam się kilka dni z montażem i programami :) Dajcie znać co sądzicie o takim urozmaiceniu!

This video was supposed to be revealed with the last post but you know, I'm a real sucker when it comes to making videos and installing programmes (believe me, I am!). Let me know what you think about that kind of variation ;)

You Might Also Like

17 COMMENTS

  1. co to za piosenka w tle?

    ReplyDelete
  2. Filmiki to super sprawa, bo widać, jak naprawdę wyglądasz i czujesz się w danym ubraniu - czyli dobrze :)

    ReplyDelete
  3. A gdzie te urozmaicenia? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam na myśli urozmaicenie w sensie filmik - odmiana od postów "zdjęciowych" :)

      Delete
  4. Jaka Ty jesteś śliczna <3

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Masz racje nie jesteś.

      Delete
    2. Haha, dziena za poprawienie humoru, zawsze czekam na takie komentarze ♥

      Delete
  6. Wszystko fajnie, tylko żeby jeszcze nie było kopią Maff:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już kogo jak kogo, ale Maff to kompletnie nie moja bajka :) I nie podoba mi się jej styl.

      Delete
    2. chodziło mi o te filmiki, nawet ruchy robisz w tych filmikach takie jak ona

      Delete
    3. Ona filmiki zaczęła robić po tym jak ten był nakręcony, pamiętam jak wypuściła pierwszy z tej serii 'outfitowych'. Poza tym, no błagam Cię, każda bloggerka potrafi tak samo chodzić czy się uśmiechać, lol

      Delete
  7. Kardise, załóż aska!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee, ask jest gimbusiarski :p jeśli macie pytania - piszcie maile, komentarze tutaj lub wiadomości na fb!

      Delete
    2. No... xD "Weż to obczaj" to też wcale nie gimbaza ;) xD

      Delete
    3. Hahahaha, naraaaa!!! :*** ILO może :D

      Delete

like me on facebook

Subscribe