Sky Garden

12:55 PM

Te zdjęcia zrobiliśmy podczas wizyty w Sky Garden, gdzie planowałam się wybrać dwa lata, by potem finalnie odwiedzić to miejsce zarówno wieczorem w swoje urodziny, jak i w ciągu dnia. Jeśli jesteście tym miejscem zainteresowani - wizytę możecie zarezerwować online bezpłatnie, jednak polecam robić to ze sporym wyprzedzeniem, szczególnie w okresie wakacyjnym. Miałam na sobie akurat mój zdecydowanie najwygodniejszy zestaw, czyli przyduża bluza kupiona w porywie "Chcę coś wygodnego, czego nie muszę mierzyć i mogę jak najszybsiej opuścić ten sklep" i spodnie a.k.a. Święty Graal wszystkich blogerek w ostatnim czasie (w większości miejsc wykupione, dziękuję jednak za H&M na Regent Street), które marzyły mi się długo i obecnie mogłabym je nosić codziennie. Chyba znudziliśmy się w końcu zwykłymi rurkami  nadeszła era mom jeans (po niezbyt lubianych przeze mnie boyfriend jeans), a niewątpliwy w tym udział miało Vetements z Demn'em Gvasalia na czele. 

ph. Marysia
wearing: Nike shoes, H&M Trend jeans, Zara blouse

You Might Also Like

1 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe