Notting Hill in silky pyjamas

9:07 PM

Czuję się tak dziwnie pisząc pierwszy raz po tak długiej przerwie, że nie wiem od czego zacząć. Najlepiej chyba będzie więc od początku; wróciłam z Londynu tydzień temu, przeprowadziłam się do Warszawy, zostałam oficjalnie studentką i znowu wylądowałam w Londynie. Całkiem dużo jak na dwa tygodnie, przynajmniej porównując z moim klasycznym, całkiem nudnym życiem. Mam świadomość, że zapewne większość z Was ma już dość mojej ekscytacji miastem double-deckerów i najlepszego cydru, ale nic nie poradzę, że czuję się z tym miejscem tak związana. Uwielbiam jego architekturę, klimat, small-talki w najdroższym metrze świata i wybór hummusu w supermarkecie. Jednocześnie styl życia i ilość zmartwień nieco przewyższa moje możliwości, co było jednym z głównych powodów, dla których zdecydowałam się na dalszą edukację w Polsce.

Mam wrażenie, że przez miesiąc, kiedy mnie tu nie było działo się tyle, że nie zdążę tego opowiedzieć nawet pisząc najnudniejszy i najdłuższy tekst świata, pozwólcie więc, że ominiemy prywatną część i podzielę się z Wami moją radością - kupiłam w końcu sprzęt niezbędny do nadrobienia zaległości youtubowo-blogowych i zmontowania kilku filmów. Chociaż w tej kwestii system zakupów jest chyba jeszcze bardziej wciągający, niż powiększanie kolekcji butów - jeśli aparat, to i nowa karta pamięci, jeśli filmy, to nowy obiektyw i statyw, a do obróbki potrzebuję przecież komputera, do laptopa pokrowca, zaś do przechowywania materiałów - przenośnego dysku. Większość niezbędnych sprzętów już jednak zakupiłam, więc przynajmniej w jakimś stopniu czuję się komfortowo tworząc kontent na KARDISE. Pozostaje jedynie wrócić do regularności, bo hej, stęskniłam się! :)
xx

wearing: Zara top & shoes, vintage dress, Mohito jacket
ph. Paweł 

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. A sukienka czemu nie wyprasowana? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, a prasowałam przed lotem specjalnie, ale i tak się pogniotła w podróży strasznie :/ Ale podoba mi się ten efekt 'i woke up like this' :D

      Delete
  2. Witamy z powrotem! :D
    swietnie wygladasz :)

    ReplyDelete
  3. zmieniłabym rajstopy i skoczyła w taki sam outfit! jest super :)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe