White caravan

6:42 PM

Im bardziej zdaję sobie sprawę, jak szybko płynie czas, tym bardziej się denerwuję. Odpalam komputer. Właściwie jak to robię od razu wiadomo, że przygotowuję coś na bloga - w każdej innej internetowej kwestii wystarcza mi telefon. Siedzę, patrzę w ekran, irytujący znaczek kursora pulsuje przypominając mi, że nadal nie napisałam ani słowa. Przeszkadza mi w bezmyślnej w kontemplacji jakiegoś nowego remixu podrzuconego przypadkowo przez Spotify. Mam dziwne sposoby na oddzielanie pór roku. Za ten ulubiony uważam nieustannie moment, kiedy pojawiają się pierwsze truskawki. Najlepsze, biorąc pod uwagę moje kubki smakowe i ich percepcję, owoce potrafię konsumować na śniadanie, obiad i kolację, ciesze się przy tym każdym promieniem słońca i właściwie chłonę te wszystkie summer vibes. Ale lato nie zaczyna się tak, jakbym to sobie wymarzyła. Może usiadłabym, załamałabym ręce i przespała najbliższy tydzień, ale wtedy przypominam sobie o małym miejscu w sieci, które zawsze pozytywnie mnie nastraja. Nagle zdaję sobie sprawę, że czasami to nie ja jestem dla bloga, tylko blog dla mnie. I chociaż może nie zawsze mam ochotę dzielić się z Wami wszystkim, po prostu skrobię kilka przypadkowych słów i obrabiam zdjęcia. Cytując jakiś zamierzchły post Venili "Hej blog, fajnie że jesteś"






(wearing: Reserved shoes, Romwe skirt, sh shirt, H&M men sunnies) 

You Might Also Like

12 COMMENTS

  1. Jestem zakochana w tej stylizacji! Ubóstwiam frędzle więc skaczę z radości iż w tym sezonie jest ich tak pełno! Razem z koszulą tworzą piękną, troszkę boho stylizację! JESTEM NA TAK <3
    powodzenia w dalszym tworzeniu i dużo, dużo motywacji! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie, bardzo bardzo się cieszę że Ci się tak podoba, no i frędzle są bardzo, jak to mówią, 'in' tego lata więc masz z czego wybierać w sklepach :)
      Pozdrawiam i to takie komentarze dają mi motywację, dzięki :*

      Delete
  2. Wyglądasz super, idealnie dobrałaś scenerię!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny zestaw! Lubię taki styl <3 Piękna spódniczka ♥

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz i super koszula! Szkoda, że ja rzadko kiedy znajduję coś fajnego w sh.
    Twoje zdjęcia są na naprawdę dobrym poziomie, też muszę zainwestować w obiektyw 50 mm! Jaki ty kupiłaś - 1.4 czy 1.8?
    Tak btw., zgłosiłaś się może na SeeBloggers?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.8, na 1.4 mnie nie stać hah ;) może kiedyś :P labo 35mm kupię :)

      nie słyszałam o czymś takim :D, zaraz wygoogluję

      Delete
    2. poprawka - nie, bo całe lato aż do września jestem w Londynie, dużo mnie omija ale coś za coś :))

      Delete
    3. Wow! Super! Jak Ci się udało załatwić coś takiego? 2 miesiące to naprawdę sporo! Sama też bardzo bym chciała, może za rok pojadę ;)

      Delete
  5. http://2.bp.blogspot.com/--uePgM8i9VA/VXHHpdZQ76I/AAAAAAAAKmg/LVLBlpi7j2o/s1600/IMG_4518.JPG zdjęcie jak z magazynu. od razu mi się jakoś tak z ELLE skojarzyło. świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przedadzajmy, ale dzięki bardzo, to też moja ulubiona fota z sesji ;)

      Delete
  6. piękna stylizacja ! Wygladasz świenie tylko nie garb się kochana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo dziękuję Iga :* wiem, wiem, haha, pracuję nad tym! :)

      Delete

like me on facebook

Subscribe