white obsession

8:52 PM

Ostatnio mówiłam Wam, że nie jestem zbyt wielką fanką czerni (tutaj), ale co z bielą? Przewija się ona na blogu aż nazbyt często, co jednoznacznie wskazuje na moją miłość do najczyściejszej z barw, szczególnie w wersji 'total look'. Ponoć sukienki są niewygodne, moim zdaniem jest odwrotnie - noszę je na zmianę ze spódnicami, we wszystkich możliwych krojach i wzorach, pewnie też dlatego, że lubię trzymać się zasady 'każdy dzień jest na tyle wyjątkowy, by zadbać o równie wyjątkowy ubiór'. Dobra, to zabrzmiało jak z dziennika porad dla pań 50+, dodam więc tylko, że zrosłam się ostatnio z okularami typu 'kocie oczy' i New Balance'ami (w wersji do sukienki wyglądają najlepiej!) i uciekam do czytania książek z listy 'Kiedyś się za Was zabiorę'! 

I told you last time that black isn't exacly my cup of tea, but what about white? I totally love this clear kinda shade, especially when we're talking about total looks. Dresses are my love and since a long time I would wear them every day, all the types and patterns, propably just because I find them both comfortable and classy. But when I have to stroll in town every day, running from bus to school, from school to extracurricular classes and then go home or meet my friends I often decide to leave my beloved high heels at home and just wear New Balance sneakers, which are like the comfiest shoes ever. I also became addicted to those cat-eye sunglasses, they add a glamour touch to my daily outfits. How do you like it?


ph. Anja, wearing: De Facto dress, sh sweater underneath, New Balance shoes, Monarri bag

You Might Also Like

23 COMMENTS

  1. Osobiście uwielbiam sukienki i choć wskakuję czasem w spodnie to i tak czuję się wygodniej w spódnicach/sukienkach.
    Kocie oczy niestety nie dla mnie :(
    Czerni też nie lubię (nie znaczy, że nic nie mam, ale to podstawowe jakieś rzeczy), ale biel jest czadowa!
    A, i połączenie sukienek z NB, jak najbardziej tak! Sama praktykuję <3

    ReplyDelete
  2. Dlaczego jest taki dysonans między wersją po polsku a wersją po angielsku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponieważ wolę pisać po angielsku i dużo lepiej mi formować tak zdania, ale gdy pisałam tylko po angielsku niektórzy mieli mi to za złe, więc piszę co chcę w tych dwóch językach, przecież to nie jest dosłowne tłumaczenie!

      Delete
  3. z tego co pamietam to ta torebka była z c&a lub z carry, kiedys sie juz pojawiła na blogu wiec po co teraz piszesz monnari ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Źle pamiętasz widocznie :D Z monnari jest!

      Delete
    2. http://kardise.blogspot.com/2013/12/new-in-cow-print-bag.html To kto ma złą pamięć?

      Delete
    3. A to nie jest ta http://kardise.blogspot.com/2013/12/new-in-cow-print-bag.html?m=1? I w tamtym pościel rzeczywiście napisałaś, że torebka jest z carry :) Co do zestawu to całkiem fajnie wyglądasz :))

      Delete
    4. oo rzeczywiście, macie rację! Gapa ze mnie ;) mylą mi się te dwa sklepy, nie zachodzę tam za często! Torebka metkę ma z Monnari, aż sprawdziłam haha :)

      Delete
    5. kłamczuszka, a nie gapa :)

      Delete
    6. Nie wiem jaki sens miałoby takie kłamstwo no ale ok....

      Delete
  4. Świetna sukienka! Uwielbiam biel ;)

    ReplyDelete
  5. fajna stylowka,buty sa zaskoczeniem ,ale jak dla mnie pozytywnym !! :)

    ReplyDelete
  6. "ALEXANDER WANG - wiecie, że nie przepadam za jego estetyką." tak pisałaś jakiś czas temu. a teraz na fb sie podniecasz ze nawiazal wspolprace z h&m? dobre sobie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że to nie moja estetyka, ciągle to powtarzam. Oczywiście, że się podniecam, bo jestem zawsze ciekawa nowych kolaboracji i nowinek w świecie mody i bardzo mnie interesują efekty tej współpracy.
      Ps. Serio muszę się tłumaczyć z każdego słowa? Widzę że tylko czekacie na jakieś potknięcie. Trochę smutne.

      Delete
  7. zgadzam się że biel jest obsesją <3 fajne NB! pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  8. świetnie Ci w bieli!
    sama ostatnio złapałam tego bakcyla, więc rozumiem Twoją najnowszą miłość. ;)


    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  9. http://4.bp.blogspot.com/-taAsbNjCqAs/T-RM0SQdn4I/AAAAAAAAA3o/AOAhx_Absuc/s640/DSCN7490.JPG
    poproszę o tutorial make up!!

    ReplyDelete
  10. uwielbiam blogi białostoczanek, sami swoi, kocham <3

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna ta biała sukienka! Bardzo lubie połaczenie sportowych butów z sukienkami, spódniczkami, do płaszczów...zapraszam do siebie:)
    still-casual.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pokazujesz wciąż te same rzeczy do tego nie zawsze dobrze dobrane. Często wygląda to jakbyś założyła na siebie to co akurat miałaś pod ręką. Tekstu też jakieś płytkie piszesz na siłę, a chyba nie na tym polega blogowanie. Nie chcę cie obrażać w żadnym wypadku ale chyba powinnaś spróbować czegoś innego.

    ReplyDelete
  13. a skąd takie ładne okulary ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakiś sklep z końcówkami kolekcji, 12 zł ;)

      Delete

like me on facebook

Subscribe