Snow queen

7:42 PM

Spontaniczne zdjęcia wyszły tak fajnie, że miałam trudność z wyborem ulubionych do publikacji. Futro pamiętacie zapewne z poprzednich lat i tak, nadal jest moim najbardziej fancy okryciem wierzchnim, ale w tej stylizacji pierwsze skrzypce gra sukienka. Szukałam jej przez ponad miesiąc w sklepach stacjonarnych, aż przypadkowo dowiedziałam się, że jest dostępna do kupienia online - wzięłam ostatnią sztukę i od na razie pozostaje moją ulubioną imprezową rzeczą w szafie - ulubiony biały kolor, prosty krój i pięknie mieniący się materiał, czego chcieć więcej ;) 

I didn't plan these pictures in particular but I love the final effect so much I couldn't decide which to pick up for the article. So yaaaas, as you can see, my favourite fake fur came back, as every winter, I like to wear it whenever I feel like dressing up a lil bit 'fancy'. But the best part of the outfit is obviously the dress - in my favourite shade, sparkling and simply cut, I mean, can there be anything better? *puts thousand heart-eyed emojis* I guess I'm gonna wear it the whole carnival season this year :)





wearing: Zara shoes& dress, sh coat

You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. Zajebisty fotograf 🦄🦄🦄🦄🦄🙈🙉🙊

    ReplyDelete
  2. Futerko jest przepiękne sukienka też, lecz ja się nie mogę przekonać do białych sukienek.

    http://bykocur.blogspot.com/

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe