Camel coat and middle of the night thoughts

7:11 PM

Nigdy nie pisałam artykułu o 2 nad ranem. Nigdy nie oglądałam też Leona Zawodowca, ale jak już się za to zabrałam, skończyłam z mokrymi od łez policzkami. Mówią, ze kiedyś było lepiej. Lepsze filmy kręcili, młodzież była normalniejsza, o, jakość materiałów na ubrania (ekhm, to jest blog o modzie. Chyba.) też nieporównywalna. I nawet ja kiedyś pisałam co mi ślina na język przyniosła, jakoś tak otwarciej, po prostu. A teraz niczym Matilda odpowiadam bezmyślnie na przymus wieku, odpowiedzialności, obowiązków 'okej'. Ale i tak robię swoje. Planuję, w środku nocy przypominam sobie, że zapomniałam przeczytać ostatni rozdział książki, oglądam stare zdjęcia i układam je w albumach. I nawet płaszcz sobie kupiłam, po trzech latach poszukiwań. Oczywiście,  że za cienki na te mrozy, nie myślcie sobie, że tak znowu wydoroślałam.

Ps. Fajny film i późna godzina to nieprzewidywalne kombo :)
Xx K.




Zara coat, fake fur, shoes, Topshop skirt, sh top

You Might Also Like

2 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe