Autumn mood

11:57 PM

Tak, przyznaję, żyję w rzeczywistości "do matury". I wcale nie mam sobie tego za złe, że kawa na obiad i na kolację, że mózg paruje, że brak snu i generalnie życia - tak to niestety wygląda. Jednak staram się nie zaniechać ulubionych zajęć, znaleźć chwilę na różne aktywności poza książkowe i tak, potwierdza się reguła, że im więcej do zrobienia, tym lepiej zarządzamy czasem. Nawet na zdjęcia między lekcjami :)

Świat mody rok w rok ekscytuje się jesienią, ponoć to najlepszy moment w roku na tworzenie stylizacji - jest już dość chłodno, żeby nosić się warstwowo, ale jeszcze nie aż tak mroźno, żeby ubierać się w milion futer i szalików. Ja opinii tej nie podzielam - dużo bardziej wolę krótkie spódniczki i topy latem i wiosną, wybaczcie miłośnicy swetrów i wielbiciele botków. Jednak chyba wypracowałam sobie ulubiony, codzienny mundurek, nie wymagający od mnie zbytniego wysiłku po nocy pt. "dlaczego byłaś taka krótka". Szara sukienka z górą jak od golfu to obecnie moja ulubiona wariacja na temat codziennych, ale jednocześnie nie tak nudnych elementów basicowej garderoby - sięga za kolano, więc jest idealna na niepewną pogodę i mieści się w moim (chyba) ulubionym trendzie tego sezonu, czyli wąskich prążkach na ubraniach (szczególnie golfach). Aha, i najlepszy gadżet - szal, który może być też kocem, jeśli tego wymaga sytuacja, niewątpliwie nierozłączny towarzysz codziennych wojaży do biblioteki.
Miłego weekendu i do niedługiego usłyszenia!

PS. Mam zamiar nadrobić trochę zaległości i opublikować ostatnie materiały z wakacji, więc śledźcie Youtube :)
PS2. Dostałam sporo próśb o przydatne rady dotyczące Londynu, mieszkania i pracowania tam. Jeśli macie jakieś konkretne pytania - dajcie znać na maila, fb, albo gdziekolwiek odczytam i na pewno o tym wspomnę przy przygotowywaniu poradnika ;)




(wearing: Primark shoes, dress& scarf, Mango coat)

You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. Bardzo fajna stylizacja, a zdjęcie POWALAJĄ!! Jak już zostaniesz redaktor naczelną Vouga to chyba będziesz na pierwszej okładce, drugie zdjęcie wymiata <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha chyba bym w żadna kreacje nie weszła hah :) ale dzięki :**

      Delete

like me on facebook

Subscribe