Documental video about myself

2:47 PM



Sorry guys, polish version only this time!

Długo zastanawiałam się, czy opublikować to video na blogu. Powstało jakiś czas temu z inicjatywy Karoliny, która w ramach amatorskiego koła filmowego (polecam Wam obejrzeć ich wszystkie produkcje, są super!) miała za zadanie stworzyć o kimś dokument... i wybrała mnie :). Rozmawiałyśmy długo, nagrałyśmy około godzinną rozmowę, z której zostało właśnie te 10 minut. Zastanawiam się, czy nie wyszło zbyt smutno, ale z drugiej strony na pewno jest prawdziwie. Odpowiadałam dziewczynom na pytania, więc moje wypowiedzi są fragmentami autentycznego dialogu z bliskimi mi osobami (stąd te wszystkie potoczne określenia). Nie traktujcie tego jak wywiadu albo mojego żalenia się, po prostu 'Z innej strony'! Po obejrzeniu zorientowałam się jaki mam szczękościsk kiedy mówię, więc z góry przepraszam, jeśli nie wszystko zrozumiecie. Najbardziej pozytywny akcent jest na koniec i chciałabym, żeby taki był wydźwięk tego filmiku :) Jeszcze raz dziękuję Karolinie za czas poświęcony i chęć realizacji tego projektu właśnie z Kardise! 

You Might Also Like

19 COMMENTS

  1. Ten film całkowicie zmienił moją wizję Ciebie. Jesteś bardzo mądra, tak trzymaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, cieszę się bardzo, bałam się złego odbioru typu "co ona tam wie, eeee, mała dziewczynka co się filmów naoglądała"

      Delete
  2. Bardzo podoba mi się ten film :) Cieszy mnie fakt, że mówisz otwarcie o tym co dobre, a złe :). Powodzenia . NEVER GIVE UP :)

    ReplyDelete
  3. Czy w tym wywiadzie dobrze zrouzmiałam, że już nie lubisz Jessici Mercedes tak jak wczesniej ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm trudne pytanie. Nie wiem czy możemy tu mówić o "lubieniu" i "nielubieniu" osoby publicznej, którą niewątpliwie jest Jess. W wywiadzie opowiadam jak półtora roku temu, właściwie przypadkiem, załapałam się na spotkanie bloggerek. Jessicę znałam wtedy jedynie z Internetu, więc byłam nieco podekscytowana możliwością spędzenia z nią i innymi dziewczynami z branży tych kilku godzin (tutaj masz ten stary post, hahaha, jak ja tam wyglądałam! http://kardise.blogspot.com/2013/03/everything-is-just-too-perfect.html ). Wtedy akurat ona sama wywarła na mnie świetne wrażenie, rozmawiałam z nią, była miła, opowiadała swoją historię (to było przed tymi wywiadami i postami, i rozmowami w DD TVN odnośnie jej pracy jako nastolatka, przygód z początków blogowania, o tym jak jako gimnazjalistka była emo etc.) która bardzo mi się podobała. W filmiku mówię o ogólnym zachowaniu obecnych tam ludzi i ich lekkim narcyzmie :D
      W ostatnich miesiącach jakoś się zmieniło moje podejście. Ja zaczęłam szukać czegoś trochę innego niż ona w modzie, irytowało mnie jej podkreślanie co dwa dni ile to ona się napracowała w pizzerii jako 15-latka (bo raz czy drugi powiedzieć można ale chyba nie o tym jest jej blog), jej blog przeniósł się na Instagrama gdzie wrzucała tylko relacje z ekskluzywnych podróży i drogie torebki, a ona pokazywała się w stylizacjach zamiast na swojej stronie to na ściankach. Nie chcę o tym pisać, bo Jess ma przebicie i niewątpliwie dużo osiągnęła i dużo jeszcze osiągnie, ale wiem też że dużo robiła nie fair, jednak jestem w tej samej branży co ona. Takie były moje odczucia jak kręciłyśmy wywiad, ale ostatnie 2 tygodnie to dowód na to, że dziewczyna wzięła się do roboty :) Najbardziej nie podobało mi się to, że na blogu cokolwiek pojawiało się raz na tydzień, i to zero jakości, czy porządnego tekstu, a ona chwaliła się na prawo i lewo jak to pisze recenzje pokazów ("super kolekcja, fajne oversize'owe koszulki!"). Teraz przekształciła Jemerced w portal (ja niestety chciałam coś takiego zrobić już jakieś pół roku temu ale nie mam na razie takiego zaplecza, nawet pieniędzy na grafika etc) i COŚ SIĘ DZIEJE, więc propsy! Sama Jessy na żywo jest przemiła, ale wiadomo, nie znam jej praktycznie wcale, znam ludzi którzy ją znają.. i każdy mówi co uważa, no jak o każdej praktycznie osobie, nawet nie sławnej :)

      Delete
  4. naprawdę fajnie się Ciebie słucha :)

    ReplyDelete
  5. Fajne video, chociaż trudno Ciebie zrozumieć w wielu momentach, bo nie mówisz wyraźnie. Ogólnie naprawdę świetnie wyszło, przynajmniej widać, że jesteś szczera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wiem, sama siebie czasami nie rozumiem! :D

      Delete
  6. Kochana to ja Ci dziękuję za wspaniałą współpracę, zerową presję i ciekawą rozmowę! <3

    ReplyDelete
  7. przykro mi, że Twoi rodzice Cię nie wspierają w tym co robisz. ja też całe nadzieje pokładam w tym, że się wyprowadzam na studia więc Cię rozumiem :* rób dalej to co kochasz!

    ReplyDelete
  8. Filmik świetny obejrzałem do samego końca.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ultraneonn.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny blog ;) Lajkuje na fp:) Zapraszam też do siebie ;*

    ReplyDelete
  10. Tak szczerze i od serca, to w wielu przypadkach nie ubrałabym się tak jak Ty.Może to po prostu nie ja i nie mój styl. Ale podziwiam to, że potrafisz wyrażać siebie i czujesz się dobrze sama ze sobą, nieważne co inni o tym myślą. I tak trzymaj. Jesteś na prawdę zdolna. A film zrobił na mnie ogromne wrażenie i myślę, że dobrze zrobiłaś publikując go. Na prawdę rzuca nowy cień na Twoją osobę i to co robisz. Osobiście bardzo pozytywnie go odebrałam. Oprócz tego, bardzo fajnie mówisz i opowiadasz o tym co robisz, o modzie. Jestem pewna, że wiele osiągniesz, nawet jeśli nie w samym "blogowaniu" to na pewno w życiu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W 100% się zgadzam. Jesteś cudowną, utalentowaną osobą i walcz o swoje marzenia, realizuj plany i nie przejmuj się innymi. Pozdrawiam ;)))

      Delete
  11. Dziękuję takie opinie wiele dla mnie znaczą :) ale czemu blogowanie w cudzysłowie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś tak śmieszy mnie to słowo, jego wydźwięk. Taki mały schiz :D

      Delete

like me on facebook

Subscribe