Open back

9:38 AM

Co z tego że słońce nie wychodzi zza chmur, a ja wyglądam jak chodzące zombie, nie mogę przestać się uśmiechać. Yayyy, rok szkolny dobiega końca, co oznacza życie własnym trybem przez okrągłe dwa miesiące i oczywiście odzywanie się do Was nieco częściej. Jak już jesteśmy w temacie lata, na zdjęciach widzicie mojego faworyta na ten sezon - topy z odsłoniętymi plecami z cienkimi ramiączkami. Ostatnio wszędzie ich pełno, a ja należę do ich fanów - zapewniają komfort w upalne dni i wyglądają świetnie! Jak wiecie nie jestem zwolenniczką minimalistycznych rozwiązań, więc mój ozdobiony został wzorem przypominającym palmy (a nie jak na większości blogów w jednolitym kolorze). Spódniczka a.k.a. 'chcę wyglądać na kolorową nastolatkę' pokazuję już któryś raz, zawsze się sprawdza ;). Napiszcie mi co Wy nosicie najchętniej w wakacje!

Hello loves! Although there's no sun outside and I'm currently feeling like a walking zombie I can't help smiling. Yayy, the school year is about to finish, which literally means posting as often as possible and living my life in my own way for two months! When we've already started the subject of summer, here is a real must for the upcoming season: an open back tops! They've been everywhere lately and I must add I'm the greatest fan of them. Baggy Tshirts in that lingerie kinda shape with tiny stripes in the back are both providing you comfort on hot days and looking fashionable and sexy. I found mine in a second hand and loved the material, the shape and the fact that it isn't as obvous as most of them - black or white, but patterned. You propably recognise the skirt I've shown you many times already. I always opt for it when I want to get the colourful yet quite "teenager-looking' outfit. Tell me if you like it!





(ph. Paula Olszewska, wearing: H&m shoes & skirt, sh top)

You Might Also Like

8 COMMENTS

  1. Nie uważasz, że lepiej byłoby gdybyś wsunęła top w spódnicę? Będziesz miała podkreśloną talię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, początkowo tak miałam ale stwierdziłam że tak mi się bardziej podoba!

      Delete
    2. Mi się też tak podoba. Ze wsuniętym chodzi się bardzo często, a tu jest coś innego, co wygląda ciekawie ;)

      Bluzki zazdroszczę, ale tak to już jest z rzeczami z SH, że nigdy nie znajdziesz drugiej takiej samej, więc się jeszcze bardziej zazdrości :D

      Delete
  2. Świetnie wyglądasz! :) Mam pytanie, co sądzisz o plecakach fjallraven kanken? I jeszcze, jaką masz torbę lub jaki masz plecak do szkoły? Za 2 miesiące idę do liceum i szukam czegoś fajnego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znałam ich, a Google pokazuje mi takiee sobie, chyba bym takiego nie chciała ;) ja do szkoły noszę moją torbę ze wzorkiem w łaty krowy z Monnari, była na blogu jakiś czas temu ( http://kardise.blogspot.com/2013/12/new-in-cow-print-bag.html ), jak mam mniej zajęć (albo wcale, bo mieści bardzo mało) to czarny plecaczek z Primarku ( http://kardise.blogspot.com/2014/04/fresh-flowers.html ). Obecnie też szukam, chcę jakiś skóropodobny plecak, chyba biały lub błękitny. A, i jeszcze shopper bags lubię i często noszę ;)

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Delete
  3. Kardise zdradź gdzie są fajne second handy w Białym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dworzec pks, cała sieć tych co jest jeden na Waszyngtona i drugi na Warszawskiej, takie duże, chyba "ubierzemy każdego" XD. Jeszcze jest fajny taki mały w budynku Hortexu no i (tam nie chodzę) ponoć w budynku Języków Świata na Sienkiewicza

      Delete

like me on facebook

Subscribe