oh why so dark

11:47 AM

You know I don't really wear black. So today, I'm almost total dark, except my hair and my granny's blazer. This is not that I'm changing my rules (no-black gurl talking to ya), but I discovered I feel really good wearing black from time to time, just to kill my inner happy child vibe and pretend I'm actually an adult (say whaat?!). Forgive me if I look boring or seem to be jaded with life on the pictures. But maybe it's a little bit of everything, huh. #I'mNotANovemberPerson #GimmieSunshine 



wearing: Banana Republic top, vintage blazer, Zara shoes, Primark pants

You Might Also Like

7 COMMENTS

  1. Nałożenie zwykłego czernego topu, dżinsów i białej marynarki nie jest żadną sztuką. Moim zdaniem powinnaś bardziej się ,,pobawić'' modą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawda ;) Ale top nie jest taki zwyczajny, na zdjęciach tego nie widać ale jest z siateczki. Czasami wrzucam coś "normalnego", bo zazwyczaj dostaję opinie że za bardzo dziwaczę...

      Delete
  2. Jak z wygodą tych butów? Łatwo się rozwiązują te sznureczki? Zastanawiam się, czy kupić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz co, szczerze to tak sobie. Znaczy ja mam tendencję do tego, że mnie każde buty obcierają, ale na początku jak je nosiłam było strasznie, ledwo doszłam do domu jak je założyłam. Teraz jak je nosiłam było już ok, nie wiem od czwgo to zależy, chyba po prostu muszą obetrzeć troszkę :) A co do sznureczków - nie, nie rozwiązują mi się zbytnio, tylko spadają do dołu tak jakby :/

      Delete
    2. To wiem o co chodzi, tak samo jest z wiązanymi sandałami. Dzięki za odpowiedź! :)

      Delete

like me on facebook

Subscribe