Meeting a cat while pretending to be a smartie

10:52 PM

Znacie mnie. Nie usiedzę jednego momentu w miejscu, zawsze znajduję sobie milion zajęć i notorycznie noszę białe ubrania, do tego stopnia, że nauczyłam się ich nie brudzić. Kombinezon kupiłam już z myślą o lecie, głównie ze względu na przypominające mi window check wzory na ramionach, lekko ignorując fakt, że czasami czuję się w nim jak dziecko w pampersie, wybaczcie porównanie. Na zdjęciach miałam okazję też poznać nowego przyjaciela, biało-czarnego towarzysza, który dzielnie pozował, podczas gdy ja miałam minę pt. "pięcioletnie dziecko w fabryce cukierków". No cóż, pyzą się rodzi.

You know me. I can't sit in one place, I always have too many tasks to complete and I constantly wear white clothes (which don't even get dirty on me so much). I bought that jumpsuit thinking about the summer already, mostly because of the patttern near the arms reminding me of the famous window check, slightly ignoring the fact that I sometimes feel like a toddler wearing a nappy in it. I also had a chance to meet a new friend while the photoshoot - the black&white cat who posed with me, or rather stole my role when I was having my '5-year-old-chil-in-a-sweets-factory' face. Well, I  guess I usually look like that so blame it on my baby face.






(ph. PARK, wearing: New Look jumpsuit, Zara shoes, sh jacket)

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. Jakie długie i zgrabne nogi ♥ zadro

    ReplyDelete
  2. Podobają Ci się? http://www.citysport.com.pl/produkt/reebok-buty-dzieciece-classic-leather-50149/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Link nie działa, produktu nie ma już w sprzedaży :( po opisie widzę jednak ze chyba chodziło o rebooki classic - jeśli tak, są super klasyczne białe i czarne, sama chciałam kupić. Inne wariacje juz niezbyt :p

      Delete
    2. U mnie nadal działa, ale tak chodziło o klasyczne czarne, dziękuję za odpowiedź :)

      Delete
  3. ładnie eksponujesz nogi, fajnie sie ubierasz, masz swój styl i w dodatku ... dojrzałam, że jestes z Bialegosotku, calkiem niedaleko ode mnie :)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe