London by night

7:16 PM

O tych zdjęciach zupełnie zapomniałam. Nie wiem nawet jak to możliwe, żebym zapomniała podzielić się z Wami moimi 'zdjęciami życia' i jedną z najpiękniejszych chwil. Szczerze? Zaprało mi dech w piersiach jak to zobaczyłam. Zazdroszczę mieszkańcom Londynu, że mogą po prostu założyć wieczorem słuchawki na uszy, ulubiony dres i pójść pobiegać przy takim widoku. Pomijam fakt, że przez cały czas powtarzałam tylko 'Jesteśmy w Nowym Jooorku' i trzęsłam się z podekscytowania, ale na prawdę - żadne zdjęcie nie odda tego magicznego momentu, kiedy słyszysz tylko fale Tamizy uderzające o pomost, a przed oczami roztacza się widok tysiąca migających światełek. Dobra, lecę dalej obklejać ściany kopiami tych zdjęć, bo jeszcze zapomnę, że to było na prawdę.

I completely forgot about those pictures. I don't know how it could happen that I didn't take the time to share my favourite pictures of all time here. Honestly? This view simply took my breath away. I am really jelous that the dwellers of Lonodn can just put their headphones on in the evening and go jogging, looking at all those lights everywhere. I won't tell you that I was saying all the time' Woow, we're in New Yooork' and shivering with excitement because it's quite obvious - well, that's just me :). None pictures can present this feeling when the only sound you hear is the River Thames hitting the strand and you see all of these in front of you. Okay, now I'm coming back to putting copies of those pictures on my wall or I will forget I've been there. Have a nice weekend!


You Might Also Like

2 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe