Double belt

4:31 PM

Odkąd pamiętam, chciałam fotografować na KARDISE jak najwięcej mojego ubioru codziennego, kiedyś nawet założyłam sobie kalendarzyk z misją co najmniej trzech sesji tygodniowo. Zazwyczaj jednak kończyło się to podobnie - brakiem czasu, fotografa, sprzętu i komentarzami zarzucającymi pokazywanie tej samej rzeczy kilkukrotnie. Ale to właśnie chciałam pokazywać - te same rzeczy na wiele sposobów, zawsze w innym zestawieniu, przez co nigdy mi się nie nudziły, tak przecież robię na co dzień, żeby nie wpaść w rutynę "7 outfitów stosowanych na przemian". Tak więc dzisiaj sukienka, którą widzieliście jesienią, którą wzbogaciłam o dwa czarne paski (trochę w stylu 3.1 Philip Lim), dzięki czemu linia talii stała się bardziej podkreślona. A z racji tego, że pojawiło się w końcu wiosenne słońce wyciągnęłam swoje okulary a'la Miu Miu kupione w wakacje na Portobello Road Market. Szara panterka idealnie wpasowała mi się w kolorystykę i nawet nie gryzła się z płaszczem, który był tak eksploatowany zimą, że jeden z guzików zdezerterował. Spokojnie, uprzedzę komentarze - tak, już go przyszyłam ;)  
Wesołych Świąt Wielkanocnych i mam nadzieję, do usłyszenia niedługo!
xx







You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. No, WOW. Nie wierzę, że przescrollowałam kilka razy stronę, bo naprawdę jestem zachwycona. I zdjęciami i stylizacją ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się ten look
    fajny pomysł z paskami
    a ja ciągle pokazuje te same rzeczy ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    ReplyDelete
  3. bardzo udana stylizacja, piękne! :)

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia i cała stylizacja, totalnie w moim guście :)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe