Deep V-neck

10:15 PM

Kilka dni temu postanowiłam przerwać feryjną hibernację, zwaną także przygotowaniami maturalnymi, podczas której to przywykłam do funkcjonowania w dresach brata i piżamach 24/7, z wyjątkami na zajęcia w szkole. O tak, na te okazje szalałam do tego stopnia, że nawet zakładałam bluzy (z założenia przeznaczone do biegania) w kolorach tak optymistycznych, jak topniejąca breja zwana śniegiem za moim oknem. Na tę sesję w studio umawiałam się co najmniej pół roku, ale szczerze powiedziawszy, nie przepadam za projektami studyjnymi. Wydają mi się być sztuczne, a nawet nudne, wolę Wam pokazywać zdjęcia robione gdzieś na zewnątrz, skupiające się bardziej na stylizacji, niż na mojej twarzy. Jednak w obliczu mojej nienawiści do zimy (tak, wiem że się powtarzam) i poznania nowego fotografa (a ja poznawać ludzi uwielbiam, to już wiecie), zmusiłam się do opuszczenia domu i mojego, jakże wygodnego, łóżka.
Pierwszą część sesji poświęciłam mojemu najnowszemu nabytkowi, sukience, która jednoznacznie skojarzyła mi się z Kylie Jenner i jej słynnymi obcisłymi spódnicami i głębokimi dekoltami. Ja czułam się w niej jak najbardziej swobodnie, chociaż niestety, najbardziej nadaje się do zdjęć, mniej na imprezy. I jeszcze jedno - nie wiem jakim cudem, ale do tej sesji pomalowałam się sama, co uznaję za niemałe osiągnięcie w kontekście moich, raczej żałosnych, poczynań w tym temacie.
Niedługo opublikuję resztę zdjęć, a Wy dajcie znać jak Wam się podoba taka odmiana od tradycyjnie robionych przeze mnie sesji :)



Shesinside dress, Zara shoes
pics Kasia Znana

You Might Also Like

16 COMMENTS

  1. naucz sie w koncu dobierać stylizacje do swojego typu budowy ciała bo ubrania moze i są spoko ale ty wyglądasz w nich często nieciekawie :-)

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z komentarzem wyżej ;D Karolina nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale masz przepiękne usta :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale to w kontekście tej sukienki że źle, czy dobrze? Bo nie do konca rozumiem. W każdym razie dzięki :*

      Delete
  3. Zdradzisz które przedmioty zdajesz na maturze i o jakim kierunku myślisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdaje rozszerzenia z polskiego, historii, angielskiego i filozofii. Wybieram się na licencjat z logistyki w mediach, a magistra chce zrobić w Londynie na Central St. Martins lub LCF, kierunek coś w stylu Fashion Marketing, PR, journalism, może coś biznesowego albo ze stylizacja, jeszcze sie zobaczy, daleka droga do tego ;)

      Delete
    2. To i tak całkiem sprecyzowane, powodzenia! :)

      Delete
  4. Osobiście uważam, że fotograf robi ci krzywde tymi zdjęciami. Jesteś ładna, często widze tu ciekawe stroje ale fotki są tragiczne. Masz dziwną maniere pozowania i uważam, że dobry fotograf potrafiłby cię ustawić dobrze. No cóż dalej będę przeglądać bloga z nadzieją, że wreszcie wszystko będzie ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówisz o tych konkretnych zdjęciach czy ogólnie? Bo te były wykonywane przez nieznana mi osobę po raz pierwszy i moze faktycznie cieżko było sie zrozumieć, ale na ogół zdjecia robią mi znajomi lub brat ;) wiec to nie są fotografowie, aczkolwiek ja sama decyduje jakie kadry chce uzyskać. Pozdrawiam

      Delete
    2. To znajdź osobe która zrobi ci porządne zdjęcia. Bo nawet amator powinnien umieć je zrobić. Żeby rozwijać bloga ty też musisz zacząć się rozwijać. Pozdrawiam.

      Delete
    3. Ale oni umieją robić zdjęcia i one mnie w całości satysfakcjonują. I wiem co chce pokazać, a rozwijam sie ciagle

      Delete
    4. Ale najwidoczniej nie potrafią cię dobrze ustawić. Robisz bardzo dziwne pozy. I żeby nie było, nie naskakuje na ciebie! Dużo twoich stroją jest naprawde fajna! Ale uważam, że opinia ludzi też jest ważna jak ktoś prowadzi blog. W Każdym razie powodzenia.

      Delete
    5. Pewnie, ze jest ważna, temu odpowiadam ;) ok postaramy sie popracować nad pozami, ale fajnie ze to ten element Ci sie nie podoba, bo do roli modelki, o zgrozo, nigdy nie pretendowałam :P

      Delete
    6. Masz ładną twarz, uśmiechaj się częściej :)

      Delete
    7. Hahahah nieee, tylko nie to! Wtedy wyglądam jak pączek Hahah XDDD

      Delete
  5. jak się przygotowujesz do matury?

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe