V&A Garden

4:38 PM

Przez ostatnie tygodnie najczęściej powtarzającym się w moim życiu scenariuszem (oprócz dziwnie szczerzących się ciemnoskórych mężczyzn na widok moich blond włosów #WhiteGirlsProblems) była reakcja ludzi dookoła na wiadomość o moim wieku. Gdzie nie zajdę, z kim nie rozmawiam, jak tylko dowiadują się że mam jedynie siedemnastkę (PRAWIE 18, ej!) słucham jaka to jestem dojrzała na swój wiek. Nie wierzyłam, dopóki otwierając pierwszy raz od tygodnia komputer chciałam zacząć tekst od czegoś związanego z pracą, podatkiem, albo kontem bankowym.

Zdjęcia zrobiłyśmy z dziewczynami z Włoch, kiedy niemal siłą zaciągnęłam je do jednego z moich ulubionych muzeów w Londynie, Victoria & Albert. Wspominałam je bardzo miło sprzed dwóch lat, kiedy byłam tam razem z grupą na obozie, a w pamięci zapadł mi znajdujący się w środku ogródek z fontannami i czerwonymi kamienicami. Zrobienie sesji graniczyło z cudem, trochę przez ostre słońce, ale głównie ze względu na ilość turystów przewijających się w tle (milion ujęć z nieznajomymi twarzami na moim dysku twardym mówi samo za siebie).

Pozdrawiam i do usłyszenia! 



wearing: Pimkie shoes, Sheinside skirt, Sinsay sunglasses, sh top

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Chyba to najlepsze zdjęcia na twoim blogu:)

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z anonimem wyżej- na prawdę świetne zdjęcia, super wyszłaś :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja, ślicznie w niej wyglądałaś!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe