One month later

12:10 AM

Today during my everyday run by Thames River (yeah, I love sightseeing like that, I mean, if you find such places while running then you cannot complain!) it dawned on me that exacly today, on 17th of July, it's a month since I arrived to London. Oh God, time flies! It's even hard to think that I actually feel at home here and, what's the worst thing about it all, because of my #LondonLifeAdventures a.k.a. School Of Life I'm not even a bit closer to the main goal of my moving here. Current Balance? Three jobs, four flats, hummous addiction and hundreds of miles walked on foot "coz Tube is too pricey". Oh, and yes, we have one zero as well. A Zero I'm not proud of at all. I haven't made any vlog form my stay yet, and I planned it for such a long time, seriously! Blame it on my lame so-called laptop I have here or the number of activities I want to (or need to) do. One day I'll tell you all the stories. Hope to talk to you very soon. XX

Dzisiaj podczas wieczornego biegania nad Tamizą (tak, uwielbiam zwiedzać okolicę w ten sposób, w szczególności kiedy odkrywam takie widoki pod nosem) uświadomiłam sobie, że jest już 17 lipca. Co, wykonując prosty rachunek obliczalny w sposób bezstresowy nawet przeze mnie, daje nam równy miesiąc odkąd przyjechałam do Londynu. Aż strach pomyśleć, jak szybko płynie czas, a co najgorsze - z moimi przejściami nie jestem ani trochę bliżej faktycznego celu wyjazdu. Bilans? Trzy prace, cztery mieszkania, uzależnienie od hummusu i niezliczone mile przebyte pieszo "bo metro drogie". Aha, i jest jeszcze jedno zero. Okrągłe, irytujące, powodujące poczucie winy - nie zmontowałam ani jednego vloga, chociaż nagrałam trochę fajnego materiału. Wińcie mój tymczasowy komputer i jego dziwne humory, gorsze niż londyńskie lato (a tak serio to tylko miało tak poetycko zabrzmieć - na pogodę nie mogę narzekać, nie żeby coś, ale pada mnie niż u nas). Planuję się poprawić. I opowiedzieć Wam wszystko. Kiedyś, na pewno. Kiedy? Nie mam pojęcia. Doba jest za krótka.

You Might Also Like

0 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe