HAPPY B-DAY KARDISE! | R- Range of hobbies

8:24 PM

R- range of hobbies, I had some issues with finding a proper R word but then I remembered how many hobbies I have, I can't even have. The most of them aren't actually shown on the blog but I'm one of those people who always get into certain things and develop new abilities day by day. One of my greatest passions is cooking. And although I don't wanna post too many recepies on my blog, from time to time it can be quite convinient, right? To just show you what I like to put into my mouth :)

So this recepie is the quickest when it comes to someone visiting me. All my friends like it so much and it's also one of my favourite on-the-go meals (although I don't put dressing in any other salad nor I eat so much meat)

INGREDIENTS:
-chicken
-dry tomatoes
-mozarella cheese
-lettuce mix
-sunflower seeds

& one table spoon of lemon juice, one table spoon of honey, one table spoon of mustard, one clove of garlic

Hope you'll like the recepie!

R - różnorodne hobby. Miałam problem z literą "r", pomysłów wiele, ale w końcu postanowiłam przyporządkować ją do mojego wiecznego zafascynowania wszystkim dookoła. Nie pamiętam kiedy, choć raz w życiu usiadłam na łóżku bez celu myśląc, że nie mam zupełnie nic do zrobienia. Nawet jeśli miałam wolną chwilę, wolałam spożytkować ją na trening czy jakiś ambitny film. Jednym z moich ulubionych zajęć jest gotowanie, o czym staram się na blogu nie pisać za często, ale jakiś przepis od czasu do czasu Wam podrzucam - a nóż ktoś go wykorzysta :)

Dzisiejsza sałatka to moje wyjście ekspresowe na wypadek odwiedzin kogokolwiek. Ja osobiście nie jestem zapalonym mięsożercą, ale większość moich znajomych już tak, więc to banalne danie to trochę kompromis pomiędzy ich kubkami smakowymi a moim uwielbieniem do zdrowej kuchni. Jest to też jedyna sałatka do której dodaję jakikolwiek sos (zazwyczaj pomijam go w przepisach, zarówno ze względu na kaloryczność jak i sam smak, który mi po prostu nie odpowiada).

SKŁADNIKI (celowo nie podaję proporcji - pełna dowolność)
-kurczak
-suszone pomidory
-ser mozarella
-mix sałąt
-podprażone wcześniej na patelni pestki słonecznika

Może wydawać się proste ale z idealnym do tego sosem (łyżka miodu, łyżka soku z cytryny, ząbek sprasowanego czosnku i łyżka musztardy) smakuje świetnie!

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. "A NUŻ". Popraw ;)

    ReplyDelete
  2. wygląda mega smakowicie! :) chętnie wypróbuje przepis :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam, w niedzielę sama zrobiłam całkiem podobną :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe