Kardise | Special make-up video

5:27 AM


Jeśli to czytacie, oznaczać to musi, że po kilku wieczorach zmagań, krzyku, przeklinania Internetu "w mojej wiosce", wyrzucania routera przez okno i ponownego go podłączania, dwóch nocach przesyłania na YouTube i renderowania... TAK. W KOŃCU SIĘ UDAŁO.

Z bloga wiecie, że lubię mówić. Zdarza mi się paplać bez sensu, nawijać o niczym i rzucać hasła, których nie wypada wypowiadać na głos. Jakiś czas temu zaczęłam oglądać niektórych zagranicznych vlogerów, ale jakoś nie czułam ani potrzeby nagrywania filmików, ani nie miałam też odpowiedniego sprzętu. Jednak korzystając z okazji i obecności Ani wraz z jej Cudownym Aparatem u mnie w domu, postanowiłam przygotować Wam coś więcej niż tylko zdjęcia (które ukarzą się niebawem). Miłego oglądania!
PS. Jakby kogoś nudziły poszczególne etapy makijażu - przewijajcie do bloopersów, ja tak zawsze robię! :)
PS2. Jeśli Wam się spodobało, możecie dać mi znać czy chcielibyście zobaczyć jeszcze jakieś filmiki od czasu do czasu i jeśli tak, to o czym!

You Might Also Like

11 COMMENTS

  1. Dodawaj częściej takie filmy :P

    ReplyDelete
  2. wyglądasz jak świnka peppa :D

    ReplyDelete
  3. Nie chcę żebyś odebrała to jako hejt, bo naprawdę Cię podziwiam, ale dlaczego przy takiej a nie innej figurze wybrałaś spódnicę i krótką spódnicę na połowini? Nie uważasz, że odpowiednio dobrana sukienka podkreśliłaby Twoje piękne strony zamiast wyolbrzymiać wady?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, chciałam mieć na połowinki coś wyjątkowego a ta spódnica była właśnie taka. A pojęcie piękna jest dla mnie trochę inne niż dla niektórych, ja bym źle się czuła w małej czarnej

      Delete
    2. Nie, chciałam mieć na połowinki coś wyjątkowego a ta spódnica była właśnie taka. A pojęcie piękna jest dla mnie trochę inne niż dla niektórych, ja bym źle się czuła w małej czarnej

      Delete
  4. Ależ mi ona też się bardzo podoba, jest piękna, tylko po prostu uważam, że niezbyt dopasowana do kształtu ciała :) Dzięki za zaspokojenie ciekawości, fajnie, że odpowiadasz nie tylko na komplementy (tak jak niektóre bloggerki). W ogóle to życzę Ci powodzenia, rozwijaj się i rób to co robisz, bo coraz lepiej Ci to wychodzi, a poza tym widać, jak ogromną przyjeność Ci to sprawia, co jest absolutnie fantastyczne, bo nawet przez zdjęcia da się wyczuć tą energię oraz entuzjazm jaki od Ciebie emanuje. Pozdrowienia i trzymaj się Kardise! Keep going and dont give up! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co prawda to prawda, wahałam się jak ją zmierzyłam... ale była na zamówienie zza granicy więc za późno na zmiany ;) no i w szpilkach + obcisłej górze było ok. I dzięki za miłe słowa :)

      Delete
  5. Karolina dla mnie jestes super, zawsze uśmiechnięta i piękna z Ciebie młoda kobietka!:*

    ReplyDelete
  6. http://niemodnepolki.blogspot.com/2014/11/miss-outfitow-jesien-2014.html

    ReplyDelete
  7. jak masz zamiar nagrywać więcej to zainwestuj w mikrofon. tych skrzeków się słuchać nie da.

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe