Fading colours

11:51 PM

Właściwie nie wiem, czemu te zdjęcia nie zostały jeszcze opublikowane. Zrobione grubo ponad miesiąc temu czekały na swoją kolej, potem chciałam je usunąć, dziesięć razy stwierdziłam, że w tej spódnicy, jakbym nie stanęła, będę wyglądać po prostu źle, potem jednak wracałam do tego białego tła (w tejże roli opuszczony barak/sklep/magazyn/whatever) i chciałam podzielić się z Wami chociażby jednym ujęciem. Nie ważne co napiszę i tak przeczytam w komentarzach o dziwnych marszczeniach na brzuchu. I nie, to nie moje ciało, a frustrująco-obraźliwy materiał, który zazwyczaj wygląda w porządku, a na każdym zdjęciu dziwacznie. A ja siedzę sobie, kontempluję bezwiednie zapętlone w nieskończoność piosenki , patrzę na to i dochodzę do wniosku, że chyba jednak nie warto udawać i próbować na siłę uzupełnić swoją szafę tzw. "bazami". Bo ja nigdy nie miałam klasycznej czarnej spódnicy. Kiedy trafiłam na tę z interesującymi przeszyciami z zamków postanowiłam spróbować, ale nie szkolnie, na rozpoczęcie roku - w wersji na co dzień, z za dużą, luźną koszulą i trampkami. Sprawdziła się, ale nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że to nie do końca moja bajka. I tak wisi sobie na wieszaku, a ja jak ją założyłam raz, tak więcej chyba tego nie zrobię. 

Well, I honestly have no idea why those pictures haven't been published yet. We took them over a month ago and they were waiting for so long on my hard disk, I eeitherwanted to delete them and share them. Every time I took a glimpse of them on my computer's screen I wasn't sure. The thing is, I've never owned a classic black skirt and decided to once play with it and buy this midi zippered one. But when I'm looking through the pictures I can't stop thinking about how awful the material looks on my tummy, like, I'm not that fat, it's this baggy shirt in it and all! But then I thought that everybody makes mistakes and I should share with you guys all my visions and thoughts and even if I look, let's say it: not particularly flattering in it, I like the way it matches the colourful baggy shirt. What do you think?




(ph. Agnieszka Żdanuk, wearing: Guess heels, Zara shirt, sh shirt)

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Drugie zdjęcie - MAGIA! A spódnica choć ciekawa, to trudna w noszeniu, jak moje pióra :D

    ReplyDelete
  2. cudowna sesja ;) wyglądasz super ;)

    ReplyDelete
  3. Spódnica ciekawa . Poza tym wydaje mi się, że wygląda w porządku. Bardzo fajny T-shirt i klimatyczne zdjęcia. Podoba mi się! :) ]
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Ostatnio wróciłam po raz kolejny do skinsów i oglądając nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przypominasz mi Mini (3 generacja) : D

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe