Brazilian models for Vogue

11:31 AM


Mundial dobiega końca, a wraz z nim emocje jemu towarzyszące. Będziecie oglądać finał? :)

Modelki w świecie mody to nie tylko wieszaki pozujące do zdjęć. Te odnoszące największe sukcesy stają się wyroczniami stylu, na swoich Twitterach bądź Instagramach pokazują swoje życie prywatne, podróże, przyjaźnią się też z wieloma osobami z branży, a nawet (tutaj za idealny przykład może posłużyć Anja Rubik x Giuseppe Zanotti) projektują linie butów, ubrań i kosmetyków (Miranda Kerr i jej organiczne produkty KORA). Ostatnio dużo czasu spędziłam oglądając filmiki na Youtube wyprodukowane przez Vogue. Bo świat mody przeżywa wszystkie wydarzenia ze świata, nawet te związane ze sportem (słyszeliście o piłce zaprojektowanej przez Paula Smitha z okazji obecnych zawodów w Brazylii?). Trafiłam na świetne video przedstawiające brazylijskie modelki Alessandrę Ambrosio, Isabelę Fontana, Adrianę Limę oraz Raquel Zimmermann krótko przedstawiające swój kraj, kulturę i to, czym piłka nożna jest w tym gorącym kraju Ameryki Południowej. Ja przed tym, jak zainteresowałam się modą i pisaniem byłam największą fanką futbolu i nie opuszczałam żadnego meczu FC Barcelony przez jakieś trzy lata, więc próby połączenia dwóch, tak bliskich mi branży zawsze przyjmuję z uśmiechem na ustach. Jak Wam się podoba? Cieszę się, że modelki reprezentują miejsce skąd pochodzą i z radością o tym opowiadają (nasza Ola Rudnicka też ostatnio uczyła polskiego w filmie dla magazynu i-D, obejrzyjcie koniecznie! :D )

You Might Also Like

0 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe